Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoonicoon op vergrendelscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2022 12:35 PM)
736 Weergaven
Members_RbjbOLr
Student
Opties

Beste allemaal,

Op het vergrendelscherm van mijn Samsung A53 staan nu 2 icoontjes onderaan. Eentje is het telefoonicoontje.

Als ik deze activeer dan zou ik al mijn contactpersonen kunnen bellen. Ik had verwacht dat hij alleen mijn favorieten/ICE contacten zou laten zien.

Kan je deze vergrendel telefoon optie ook zo instellen dat hij alleen ICE personen zou kunnen bellen.?

Marcel

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je een vergrendeling ingesteld? Als je geen vergrendeling zoals een pincode of patroon hebt ingesteld, kom je inderdaad meteen bij je contactenlijst. Heb je dat wel, dan kun je zonder in te loggen alleen Noodoproepen doen. Die nummers kun je zelf toevoegen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
3 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je een vergrendeling ingesteld? Als je geen vergrendeling zoals een pincode of patroon hebt ingesteld, kom je inderdaad meteen bij je contactenlijst. Heb je dat wel, dan kun je zonder in te loggen alleen Noodoproepen doen. Die nummers kun je zelf toevoegen.
0 Likes
Members_RbjbOLr
Student
Opties

Oeps........

Dirk, Dankzij je opmerking of de schermvergrendeling aan was ging bij mij een belletje rinkelen.

Schermvergrendeling is aangemaakt en werkend. Echter ik had ook de vergrendeling weer ongedaan gemaakt door 'vertrouwde plaatsen' te activeren. En deze stond op dat moment aan.

Als ik buiten mijn eigen huis ben doet de schermvergrendeling en de contacten aanroep (alleen favorieten) op dat scherm het helemaal prima.

Dank voor de reactie.

Marcel
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan. Fijn dat het toch werkt.