Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbrande calorieën kloppen niet in S-Health

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2020 12:03 PM)
4679 Weergaven
Members_PAZq5Hd
First Poster
Opties

mijn samsung active 2 geef smorgens ruim 600 calorien verbruik aan terwijl ik nog niets gedaan hebt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat klopt, je verbrandt namelijk de hele dag door calorieën. Je rustverbranding wordt ook weergegeven, en die berekent Samsung Health aan de hand van de door jou ingevoerde gegevens zoals leeftijd, lengte, gewicht en activiteitsniveau, en zaken als je hartslag. Zorg dus dat je gegevens in je Samsung Health profiel kloppen voor een accurate berekening :winking-face:

In de Samsung Health app kun je je rustverbranding en je verbranding door activiteiten los van elkaar zien.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat klopt, je verbrandt namelijk de hele dag door calorieën. Je rustverbranding wordt ook weergegeven, en die berekent Samsung Health aan de hand van de door jou ingevoerde gegevens zoals leeftijd, lengte, gewicht en activiteitsniveau, en zaken als je hartslag. Zorg dus dat je gegevens in je Samsung Health profiel kloppen voor een accurate berekening :winking-face:

In de Samsung Health app kun je je rustverbranding en je verbranding door activiteiten los van elkaar zien.

kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Ook in je slaap verbrand je calorieën. 

Volgens het Voedingscentrum verbrand je tussen de 0,9 kilocalorieën per kilo per uur. Met een gemiddeld gewicht van 70 kilo verbrand je dus al 63 kcal per uur. Wanneer je een nacht van acht uur maakt, heb je dus al 500 kilocalorieën verbrand!

rsz-846676
0 Likes
Judith131078
First Poster
Opties
waar zie je de verbrande calorieen en kan je dat ook per week zien?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Judith131078,

Dit staat bij S-Health -> Links drie streepjes (hamburgermenu) -> Weekoverzicht 👍

rsz-846676
0 Likes
theRabbitdealer
Apprentice
Opties
Mijn calorieinname doelinstelling past zich elke dag opnieuw aan naar een voor mij niet wenselijke en lage waarde.
Mijn gewicht en aantal passen per dag haal ik of heb ik gehaald.

Ik mag 1845 kcal per dag.
Ik neem er 1300 kcal
De app stelt steeds 1125 kcal in.

Mijn doel is 82 kg dat weeg ik
Ik maak 8700 stappen per dag er is verder geen ander doel ingesteld.

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn inname op het juiste niveau blijft staan ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @theRabbitdealer, goedemorgen.

Hoe voer je dit precies in? Kies je hierbij voor het handmatig invoeren van de voedingsmiddelen of maak je gebruik van de voorgeprogrammeerde voedingsmiddelen? 

Kan je hier anders een schermafdruk van maken en deze delen, dankijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
theRabbitdealer
Apprentice
Opties
Ik voer zelf een hoeveelheid in. Deze past zichzelf weer aanScreenshot_20221012-143950_Samsung Health.jpgScreenshot_20221012-143958_Samsung Health.jpg
0 Likes
theRabbitdealer
Apprentice
Opties
Groeten Therabbitdealer
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik moet heel eerlijk dat ik niet goed snap en zie wat er dan verkeerd gaat. Onthoudt de app je voorkeur van de 1153 niet?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes