Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update ongedaan maken

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2017 10:39 PM)
16886 Weergaven
Sanneken
Student
Opties

Is het mogelijk de systeem update van gisteren ongedaan te maken? Ik vind de veranderingen echt verschrikkelijk. Ik heb het een dag geprobeerd maar nee, het ligt me niet.

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Sanneken,

Wat vervelend dat de update niet bevalt 😞 Het is niet mogelijk om zelf de update ongedaan te maken. Het is ook niet aan te raden, omdat updates fouten verhelpen en beveiligingsproblemen aanpakken.

Als het probleem de lay-out is, kun je altijd proberen om via Galaxy Apps een ander thema te installeren of via de Google Play Store een andere launcher te nemen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @peetje1966,

Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Ik hoop dat de app het snel weer doet. Een update kan officieel niet ongedaan worden gemaakt. Je kan dit het beste melden aan de appmakers. Doen andere apps het wel goed?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
46 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Sanneken,

Wat vervelend dat de update niet bevalt 😞 Het is niet mogelijk om zelf de update ongedaan te maken. Het is ook niet aan te raden, omdat updates fouten verhelpen en beveiligingsproblemen aanpakken.

Als het probleem de lay-out is, kun je altijd proberen om via Galaxy Apps een ander thema te installeren of via de Google Play Store een andere launcher te nemen.

kevin-sig
0 Likes
Sanneken
Student
Opties

Spijtig, ik zal me er eens mee bezig moeten houden om iets naar mijn zin te vinden dan. Het ergste is nog dat al mijn persoonlijke instellingen zijn verandert, mijn woorden uit mijn woordenboek verdwenen, ... 

Soit, niets aan te doen dan zeker. 

Bedankt voor je antwoord! 

0 Likes
godin
First Poster
Opties
Ik kan niet meer in mijn instellingen, wat NU?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @godin,

Om welk toestel gaat het? En wat gebeurd er zodra je op instellingen tikt? Heb je je toestel simpelweg al eens opnieuw opgestart?

rsz-846676
0 Likes
KittyB
First Poster
Opties
Ik heb ook problemen met een update, van de samsums email, na update komen alle reeds verwijderde mail elke keer terug in de prullenbak .......zou het graag ongedaan maken !!!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Misschien je email app eens helemaal resetten?

Instellingen/ apps/ je email app/ opslag/ gegevens wissen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Lacede
First Poster
Opties
De wekker die afgaat vanwege een slaapschema! Ik ben mij al 2 keer wezenloos geschrokken, want ik wil niet dat er een wekker afgaat als ik dit niet zelf instel. Ik "vergat" niet storen aan te zetten en de wekker gaat om 0700 uur af in het weekend!
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Lacede, je reageert in vrij oud en opgelost topic maar je kunt de wekker van het schema gewoon uitschakelen. Is het toevallig nog gelukt? Check het anders bijvoorbeeld even via de Klok app.

Groeten, 

Joey

0 Likes
paashaas
Student
Opties
Sinds die laatste update start mijn telefoon elke keer opnieuw op, als ik de AR functie in pokemon go wil gebruiken. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
0 Likes