Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon gaat niet meer op na een update.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2019 12:54 PM)
5366 Weergaven
AllyC
Apprentice
Opties

Beste Allemaal,

Ik heb gister (11-8-2019) de laatste update gedownload en nu start mijn telefoon niet meer op. Ik heb een Samsung Galaxy A5-2016 en ik heb die telefoon al 3 jaar (ik had de telefoon meteen gekocht toen die uitkwam). Het enige wat mijn telefoon wel doet is dat hij het 'het opstart scherm van samsung' laat zien, ofterwijl ik zie alleen samsung op mijn scherm staan. Dit scherm zie je voordat de telefoon opstart en voordat je je simkaart gaat activeren mijn je simcode. Maar dit scherm staat er al de hele dag en hele avond. Ook word mij telefoon heel heet en koelt die niet af. 

De dingen die ik al heb gedaan om eventueel zelf mijn telefoon op te starten is om hem gewoon aan de lader te zetten en ik heb de aan-en uit knop tegelijker tijd met de volumetoets naarbeneden ingedrukt, toen zag ik wel verschil. Mijn telefoon ging helemaal uit, maar toen hij weer op 'het samsung beeld' kwam bleef hij daar weer vast haken. 

Is er een manier dat ik hem aan kan krijgen, want al mijn bestanden staan daarop en ik zou het jammer vinden als ik een nieuwe telefoon moest kopen, omdat een update mijn telefoon heeft gecrashed. 

Alvast bedankt voor alle hulp!!

12 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:

http://smsng.nl/veiligefbwc
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
AllyC
Apprentice
Opties

Heel erg bedankt voor uw reactie, maar helaas heeft het niet geholpen. Ik heb via de link gezien dat de telefoon aan moet zijn om het überhaupt uit te voeren. Ik heb het alsnog geprobeerd, maar geen verschil, dit komt hoogstwaaschijnlijk omdat er alleen samsung op mijn scherm staat.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
1
Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2
Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3
De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Nickenroth
First Poster
Opties

Hoi
Ik heb dus nu hetzelfde probleem na een Samsung Update. Ik heb al heel veel geprobeerd maar niets helpt.  Hoe is jouw probleem opgelost ?
bvd en mvg

Nellie

0 Likes
AllyC
Apprentice
Opties
Hoi,
Ik heb uiteindelijk een nieuwe telefoon gekocht, ik heb op mijn oude telefoon een nieuwe software geplaatst en alles verwijderd. Dit heeft iemand anders gedaan voor mij, hierdoor ben ik wel alles kwijt op die telefoon. Gelukkig had ik alles wel op een cloud staan, waardoor ik het nu op mijn nieuwe telefoon heb. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Mvg
Ally
0 Likes
Nickenroth
First Poster
Opties

Hoi Ally
Bdnkt voor je snelle reactie
Dat is schande voor Samsung dat je een nieuwe telefoon moe(s)t kopen door een foutieve Samsung -Update.
Ik heb de Samsung pas ong 1 maand. 
Ik ga morgen naar de winkel, ben benieuwd wat ze zeggen

grtjs
Nellie

0 Likes
AllyC
Apprentice
Opties
Hoi Nellie,
Ja, ik vind het ook echt heel jammer, ik was namelijk niet van plan om een nieuwe telefoon te kopen voor de komende jaren. Ik hoop dat het bij jou wel lukt, veel succes!
Mvg
Ally
0 Likes
Nickenroth
First Poster
Opties

Dat hoop ik ook Ally
Als t toch een nieuwe telefoon moet worden, dan geen Samsung meer ... Haha

grtjs
Nellie

0 Likes
AllyC