Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Systeem-UI probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2022 10:09 AM)
811 Weergaven
Jesse Kroon
First Poster
Opties

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn Samsung SM-A217F/DSN. Mijn opslag is te vol geworden waardoor mijn telefoon mij het bericht stuurde dat het UI-systeem niet meer werkte(user interface). gewoon als een app niet reageer op samsung krijg je een pop-up of je wil wachten tot de app reageert of sluiten. ik druk gewoon als een app niet reageer op sluiten dus ik drukte bij de pop-up van het UI-systeem ook op app sluiten dus ik denk dat ik perongeluk het hele UI-systeem heb afgesloten. als ik op de aanknop druk licht het scherm wel op maar het alleen donkergrijs en ik kan verder niks doen. als ik de aanknop ingedrukt houdt komen de opties telefoon opnieuw opstarten en afsluiten wel in beeld maar als ik daar op klik gebeurd er niks. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

0 Likes
2 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik Raad u terug naar Fabriekinstellingen te gaan dan ook gelijk een backup van u Bestanden te maken en dan zou het probleem opgelost moeten Zijn
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Houd de aan en uit knop eens lang ingedrukt. als het goed is gaat de telefoon dan rebooten. 
Als je er dan weer in komt, zorg dan dat je wat dingen verwijderd.