Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchronisatie tussen gsm en tablet ongedaan maken

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2018 11:31 AM)
498 Weergaven
HR66
First Poster
Opties

Goedemiddag

ik beschik over een Huawei gsm toestel en een Samsung Tablet.

Wanneer ik een app download om mijn gsm toestel verschijnt dit op mijn tablet bij de "Apps". Niet bij de geïnstalleerde maar wel bij de "bibliotheek".  Ik moet daar dan nog de App installeren.

Wanneer ik ook een nieuw kontakt toevoeg in mijn gsm dan wordt deze automatisch ook aangemaakt in de gsm van mijn partner.

Hoe kan men deze linken teniet doen ? Ik heb al geprobeerd de synchronisatie af te zetten doch zonder resultaat.

Alvast bedankt voor jullie adviezen

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je voor beide apparaten hetzelfde gmail adres gebruikt? En die van je vrouw ook? Je kunt het beste jou account dan weghalen en voor haar een apart account aanmaken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
HR66
First Poster
Opties

Het gaat inderdaad over 1zelfde gmailadres. Een 2de account aanmaken zouden we willen vermijden.

In het geval het niet anders kan : hoe kan men dan het beste het account weghalen ?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Voor 2 verschillende personen is het altijd het handigst om 2 accounts te gebruiken. Je kunt contacten uitzetten op 1 van de telefoons bij Instellingen > Accounts > "emailadres" en dan contacten uitvinken. Maar ik raad het je echt niet aan..

Weghalen: Instellingen > Accounts > "emailadres" > Verwijderen.

https://www.pdashop.nl/advies/hoe-smartphone-unlocken.html
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes