Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2020 01:07 PM)
3427 Weergaven
Risje24
Apprentice
Opties

Ik heb mijn Galaxy Watch Active2 ge-update  en nu blijft de app maar draaien om te openen . Ik heb hem al een paar keer opnieuw er op gezet aan en uit maar hij blijft het doen . Er opnieuw opzetten is geen probleem kan hem netjes koppelen aanlijn account maar als ik hem wilt gebruiken loopt hij vast 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Billtaxy
Student
Opties

Ik heb zonet een update gedaan van spotify app op smartphone , en dan app verwijdert van watch en opnieuw geinstalleerd en dat heeft het probleem verholpen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Risje24
Apprentice
Opties

Niet te geloven het is dan toch na een update van denk ik alweer een maand  terug dus toch eindelijk gelukt ik kan mijn spotify weer gebruiken . Ik had al een ander horloge besteld ook omdat mijn hardloop app niet meer werkte  maar die bleek uitverkocht en kon dus gewoon mijn Samsung weer voor alles gebruiken 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Risje24,

Welkom op de Community.

Heb je ook het horloge al eens opnieuw gekoppeld en/of gereset? Check ook even of de Wearable app up-to-date is 👍

rsz-846676
0 Likes
Risje24
Apprentice
Opties

helaas dat ook geprobeerd het zelfde probleem blijft , maar bedankt voor het meedenken 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dan kun je dit eventueel bij Spotify zelf aankaarten, zij hebben ook een eigen Community.

rsz-846676
0 Likes
Karin-71
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde sinds de update. 
Behoorlijk irritant want ik sport met muziek zonder dat ik mijn telefoon mee hoef te nemen. Was de hoofdreden om dit horloge te kopen. 

BruceH
Community Manager
Opties

Heb je de bovenstaande tips al eens geprobeerd? @Karin-71

rsz-846676
0 Likes
Karin71
Student
Opties

Ja, ik heb alles geprobeerd maar helaas. 
Kunnen jullie dit zsm onderzoeken? 
alvast bedankt! 
Gr. Karin

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je dit ook al kenbaar gemaakt via de Wearable app?

Wanneer vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes -> Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken, dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen

rsz-846676
0 Likes
RunJohan
Apprentice
Opties

Ik heb helaas ook hetzelfde probleem en baal hier ook behoorlijk van! Bovenstaande tips heb ik al geprobeerd maar dit biedt geen oplossing. Ook ik heb dit horloge gekocht vanwege de spotify  optie. Ik ga een melding doen via de samsung wearable app.

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je de spotify app alle benodigde rechten gegeven?
Als je dit weigert kan dit nog wel eens voor problemen zorgen.

Ook moet de apps op je telefoon en horloge beide up to date zijn.

0 Likes