Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

software fout digid app

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2023 09:04 AM)
384 Weergaven
1yvette
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Bij het gebruik van de digid app kan mijn mobiel niet scannen.

Model Galaxy A23 5gb

imei: xxxxxxxxxxxxxxx

Alvast bedankt voor het oplossen.

Met vriendelijke groet,

Yvette de Graaf

8 Antwoorden
7Mink
Pioneer
Opties
Hoi,

Wat bedoel je met scannen? Kan je wat duidelijker zijn?
0 Likes
1yvette
Apprentice
Opties
De QR-code wordt niet gescand.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_z3M91Iv ,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je jouw toestel al helemaal geüpdatet? Zo ja, controleer dan ook bij de Camera instellingen of 'QR-codes scannen" is ingeschakeld. 

Wanneer dat al aanstaat, kan het helpen door met je vinger op het scherm de QR code aan te tikken, de Camera probeert dan zich daarop scherp te stellen en meestal registreert het dan gelijk ook de QR code. 

Wat ook anders kan helpen is het in- en uitzoomen op de QR code.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
1yvette
Apprentice
Opties
Hi Ajay, dank voor je hulp. In dit geval ben ik er al uit dat het niet aan de Samsung telefoon ligt, maar aan de digid app. De Galaxy A23 kan de QR code niet scannen en het is onduidelijk of zij dit snel kunnen oplossen. Ik moet weer de SMS controle manier gebruiken...
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @1yvette ,

Bedankt voor jouw reactie, gelukkig kan je nog wel van de App gebruik maken. Controleer regelmatig of er een update beschikbaar is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Tompy
Journeyman
Opties
Met de sms code maak je geen gebruik van de app
Die nu overigens volkomen waardeloos is
0 Likes
wh72
Journeyman
Opties
Digid verwijst hiervoor juist naar samsung omdat de a23 het enige model is waar dit bij speelt.
Hebben Samsung en Digid al eens onderling contact gehad om dit op te lossen of blijven naar mekaar wijzen
..?
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @1yvette ,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb jouw IMEI-nummer verwijdert van de post, want dat is informatie dat bij jouw persoonlijke gegevens hoort. Je kan via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes