Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Software bug Bixby agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
57 Weergaven
OtakuOasis
First Poster
Opties
Bixby will geen dingen toevoegen of herinneringen in mijn agenda zetten.
Bixby vraagt steeds om toestemming terwijl alles is aan gevinkt
0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @OtakuOasis,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag verder. Wanneer de machtigingen aan staan voor zowel Bixby als jouw agenda, jouw S25 is helemaal up-to-date en je hebt het opnieuw opgestart, kunnen we op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust laten weten of de service heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
OtakuOasis
First Poster
Opties
Ik heb als goed is alles aangevind dat jullie mijn telefoon op afstand kunnen bekijken.
Moet ik hier voor een afspraak maken?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie OtakuOasis.

Dat klopt inderdaad. Zie de link voor verdere instructies. Je kan dan bellen naar onze klantenservice om een afspraak te maken, 088-9090100.

Laat gerust weten als je zo eruit komt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
OtakuOasis
First Poster
Opties
De oproep wordt na 14 seconden automatisch opgehangen. Als ik bel1751015286400.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie OtakuOasis,

Dat is inderdaad bijzonder. Je kan het anders via onze WhatsApp afdeling proberen. Zie hiervoor de onderstaande link. Hun hebben ook toegang tot het systeem om een afspraak voor jou te maken.

https://bit.ly/2ZyCm3X

Je kan gerust laten weten of het dan wel lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
OtakuOasis
First Poster
Opties
Whatapp klantenservice zegt dat hier contact moet opnemen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo OtakuOasis,

Ik heb jammer genoeg geen toegang tot het systeem, anders had ik dat met alle plezier voor je gedaan. Ik heb net onze klantenservicenummer getest, 088-9090100. Ik kom daar door heen. Kan je het nog een keer proberen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
OtakuOasis
First Poster
Opties
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om even een bug report door te geven aan de developers in plaats van dit soort onzin.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo OtakuOasis,

Om een rapport door te geven aan onze ontwikkelaars kan je via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen.  Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt. 

Was het verder nog gelukt om een "Hulp op Afstand" service te regelen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes