Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelkoppeling berichten verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2019 08:17 PM)
2769 Weergaven
P_e_e_t
First Poster
Opties

Mijn snelkoppeling naar berichten is verdwenen. Ik had drie berichten-apps, heb er al 1 verwijderd. Degene die ik wil gebruiken, van Samsung, staat wel onder apps, zou hem kunnen verwijderen, maar kan hem niet als standaard instellen. Als standaard staat nu Signal ingesteld. Hoe krijg ik die snelkoppeling terug?

Ik had nog een berichten service geinstalleerd staan, heette ook 'berichten'. Als ik een sms kreeg opende die en vroeg om als standaard ingesteld te worden. Als ik dit niet deed, werd sms gewoon niet geopend. Nu is 'Signal' de standaard app, als ik die verwijder, krijg ik geen sms meer? Kan gsm resetten, maar dan moet ik weer alles installeren.

Waarom zit er geen vaste snelkoppeling in de Samsung map? Vraag ik mij dan af. Hoe maak ik weer een snelkoppeling naar mijn berichten. Het standaard gedrag van apps herstellen, werkt ook niet. Staat in het menu van instellingen/apps/

0 Likes
5 Antwoorden
P_e_e_t
First Poster
Opties

Dit is niet de oplossing. Hiermee heb ik nog steeds niet de snelkoppeling terug naar berichten. Heb pas update gedaan naar android 9, alle snelkoppelingen zijn vernieuwd, maar die van berichten stond nergens, dus is ook niet vernieuwd of terug gezet. Het was ook de berichten knop van samsung berichten, heeft nix met android update te maken?

Ik kon bij die berichten altijd de eigenschappen vragen, dan gaf die aan of het bericht was afgeleverd en hoelaat.

Ik kon ook instellen dat er op het vergrendelscherm 2 knoppen staan met apps die je snel wilt kunnen openen. Daar kon ik wel kiezen voor berichten, maar die knoppen zie ik maar zelden, iig niet als ik zelf mijn phone vergrendel.

Maar ik kan nu ook geen eigenschappen meer opvragen, in plaats daarvan staat er reminder. Ik heb vannacht nog een keer de eigenschappen opgevraagd. Er staat ook alweer een week een update klaar, maar die heb ik expres nog niet geinstalleerd, met de update naar Pie is phone trager geworden, te traag om te flipperen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je eens naar Instellingen gaan -> Apps -> Rechtsboven drie puntjes -> App-voorkeuren resetten?

rsz-846676
0 Likes
P_e_e_t
First Poster
Opties

Dat is zeker geen oplossing, ik moet nu iedere app opnieuw instellen, alsof die net geinstalleerd is. Ben ook alle bestelgegevens kwijt, kan niet meer zien wat ik nog had staan en(nog) niet was afgeleverd. Associaties van apps zijn ook verdwenen. Als ik een torrent open, vraagt hij wat ik ermee wil doen "opslaan?"

Standaard gedrag van apps resetten, raadt ik af als tip om ooit te gebruiken. Voor een enkele app oke, maar niet alles.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klopt, maar dan kun je dit wel weer naar wens instellen. Kun je de berichten app nu weer gebruiken?

rsz-846676
0 Likes