I was juat browsing trough tiktok and saw a creator covering the "new glass looking ui of the new one ui 6.5" but he didnt say how you... Bekijk bericht
Toen ik vandaag in mijn veilige map wilde kijken was deze helemaal leeg. Deze zou ik nooit uit mijzelf verwijderen. Ik heb hiervan nooit een... Bekijk bericht
Als ik vroeger mijn telefoon 'S25 Ultra (Android 16 One UI8 + december update) met de USB kabel verbond met de pc ging er een map open die... Bekijk bericht
Hoi, ik wil mijn Samsung agenda delen met mijn vriendinnen, maar die hebben geen Samsung waardoor zij niet in de gedeelde agenda kunnen. Hoe kan ik... Bekijk bericht
Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd, dus ook mijn inlognaam.
Nu krijg ik steeds meldingen dat ik op mijn oude adres moet inloggen, vanwege... Bekijk bericht
Een vraag. Ik wil uit mjjn samsungmail een hele reeks mails doorsturen in 1 keer naar een ander mailadres. Is dit mogelijk? Als ik selecteer heb ik... Bekijk bericht
Ik heb zo'n zwevend icoon voor Instagram waarvan ik inmiddels weet hoe ik 'm kan sluiten maar dit niet uitgezet krijg. Dit kan ik niet... Bekijk bericht
Van de ene op de andere dag wordt de Google agenda (op de A55 van mijn echtgenote) niet meer gesynchroniseerd met haar Samsung agenda. Ook... Bekijk bericht
Hee Samsung kan je een update maken dat je de batterijicoon kan aanpassen en de batterij beter wordt en dat je een cpu limit kan instellen
Bekijk bericht
Is de Beta beschikbaar in Duitsland en waar kan ik dat vinden? Ik heb gezocht op internet en internet zei dat het beschikbaar was maar in de app... Bekijk bericht
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe Samsung ontvangen. Sindsdien staat in de balk boven mijn toetsenbord bij de AI functie constant een rood... Bekijk bericht