Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

wijziging e-mailadres

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2025 07:09 PM)
441 Weergaven
Members_vfhuYWF
First Poster
Opties

Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd, dus ook mijn inlognaam.

Nu krijg ik steeds meldingen dat ik op mijn oude adres moet inloggen, vanwege noodzakelijke beveiliging. Maar dat kan dus niet want die inlognaam bestaat niet meer.

Ik kan ik dit laten stoppen.

0 Likes
1 Antwoord
hippehopper
Voyager
Opties
Stappen om de meldingen te stoppen
1. Identificeer de dienst:
Bepaal van welke dienst (bijv. Gmail, Microsoft, etc.) u de meldingen ontvangt. De meldingen zijn specifiek voor een account op een bepaalde website of dienst.
2. Log in op de dienst:
Ga naar de website van de betreffende dienst en log in met uw nieuwe inlognaam en wachtwoord.
3. Ga naar de beveiligingsinstellingen:
Zoek naar de sectie voor 'Beveiliging' of 'Accountinstellingen' in uw profiel.
4. Update uw contactgegevens:
Zoek naar uw profielgegevens en verander uw primaire e-mailadres naar uw nieuwe e-mailadres.
5. Verwijder het oude adres:
Als het nog steeds een optie is, verwijder dan het oude e-mailadres uit uw profiel. Dit is cruciaal om de meldingen te laten stoppen.
6. Verifieer uw nieuwe adres:
Volg de instructies om uw nieuwe e-mailadres te verifiëren. Dit kan betekenen dat u een link moet aanklikken die naar uw nieuwe inbox wordt gestuurd.
Als het een algemene melding van een derde partij is, bijvoorbeeld een phishing-e-mail, dan is dat mogelijk een poging om inloggegevens te stelen. In dat geval moet u de e-mail als phishing markeren en niet reageren. #google
0 Likes