Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slaapgegevens aanpassen lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2021 08:27 AM)
1893 Weergaven
Soesma
Journeyman
Opties
Hallo!

Sinds kort heb ik de active watch 4 (heel blij mee!). Deze gebruik ik in combinatie met de Samsung S20.
Nu zie ik dat mijn slaapgegevens niet kloppen. Als ik bijvoorbeeld rustig op de bank zit en een film kijk, dan registreert de watch dit als slaap. Dit wordt dan opgeteld bij de tijd dat ik daadwerkelijk heb geslapen. Dit klopt dus niet, maar ik kan geen mogelijkheid vinden in de health app om de geregistreerde slaaptijd aan te passen. Iemand tips? Alvast bedankt!

Groeten,
Soesma

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JokeW, goedemorgen.

Goed geslapen 😉 Ik zie inderdaad dat er bij de slaapregistratie in Samsung Health geen optie of mogelijkheid is om deze te "bewerken" wel kan je de slaap gegevens verwijderen en vervolgens een handmatige input vastleggen.

Het zou natuurlijk wel handig zijn als je een automatische registratie gewoon kan aanpassen 🤓 En zal het idee dan ook voorleggen bij mijn collega's van de R&D afdeling, wellicht dat dit dan met één van de toekomstige updates zal worden toegevoegd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

27 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga naar Samsung health -> slaap-> kies de dag ->3 stippen rechtsboven in ->bewerken -> slaapgegevens verwijderen

Soesma
Journeyman
Opties
Hiermee verwijder ik het hele record. Wat ik graag zou willen is de slaapgegevens aanpassen. Een voorbeeld: mijn slaaprecord zegt dat ik van 20:30 - 22:00 en van 23:00 tot 7:00 heb geslapen. Dit ziet de health app als een slaap van 10,5 uur. Maar in werkelijkheid keek ik een film van 20:30 - 22:00 en dus moet dit deel uit de slaapgegevens verwijderd worden, zodat alleen 23:00 - 7:00 als werkelijke slaaptijd wordt geregistreerd. Kan dit? En zo ja, hoe? En als dit niet kan, hoe kan ik dit voorkomen?
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je hem aan wil passen dan kan je na de stap bewerken de paarse balk in het rondje verschuiven. 

Soesma
Journeyman
Opties
Ik krijg dat niet voor elkaar. Ik stuur een screenshot mee van wat ik zie na 'bewerken'Screenshot_20211203-114848_Samsung Health.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Soesma, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt.

Wanneer het slaaprecord door de Watch wordt geregistreerd kan je deze alleen verwijderen. Heb je het slaaprecord handmatig toegevoegd aan Samsung Health, dan heb je ook de optie om de tijden aan te passen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Soesma
Journeyman
Opties
Hi @MartijnK,

Daar was ik al bang voor. Ik vind dat best wel jammer. Misschien dat de ontwikkelaars er in de toekomst wat mee kunnen doen. Voor nu moet ik maar minder stil zitten tijdens het film kijken 😅

Groeten,
Soesma
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Of iets spannendere films aanzetten waar je hartslag ook een optater van krijgt 🙈 Nee hoor zonder gekkigheid! Hopelijk zal dit dan in één van de toekomstige updates ook worden toegevoegd.

Groeten,

Martijn

booktraveler
First Poster
Opties
Heel graag. Ik vind dit ook een groot nadeel. Want bij handingevoerde slaap achteraf (als correctie op onjuist geregistreerde slaap door app) vervallen weer de inhoudelijke gegevens als slaapfases etc. Fitbit doet dit veel beter, dus op naar jullie aanpassing. Verder zeer tevreden over de watch4 en health-app.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig zal er ook een update worden uitgerold! 

Draag je de Watch ook op de juiste manier? Open de Wearable-app en kies voor Tips en gebruiksaanwijzing, onder het kopje: Uw horloge correct dragen staan wat tips voor het dragen van je Watch.

Groeten,

Martijn

0 Likes