Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sd kaart werkt niet meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2023 08:25 AM)
412 Weergaven
tat2mano
First Poster
Opties

Ik heb afgelopen zaterdag de samsung update geinstalleerd op mijn A53 die ik in februari nieuw uit de verpakking heb gehaald en vervolgens heeft mijn telefoon mijn sd kaart gesloopt.
Ik heb al meerdere keren proberen te herstarten en de kaart proberen te formatteren,want de foto's die erop stonden was ik toch al kwijt door dit defect van mijn nieuwe samsung telefoon.

Ik wil een nieuwe telefoon,gewoon nieuw,deze opsturen en een nieuwe sturen want deze zal ik nooit meer vertrouwen met sd kaarten.
Ik heb dit probleem al eens met een moederbord gehad die mij voor meer dan 300 euro aan harde schijven heeft gesloopt.

2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je de SD kaart al aan de computer aangesloten? Misschien staan er nog foto's op en misschien kun je data recovery doen via de PC. Is het kaartje via de PC te formatteren?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @tat2mano, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer je SD kaart het niet meer doet. Welke melding krijg je te zien als je de SD kaart plaatst? Heb je het toestel ook al eens opnieuw opgestart in de Veilige Modus? En ervaar je dit ook met een nieuwe SD kaart?

Wanneer jouw toestel een defect heeft kan je deze via onze website aanmelden voor serviceverzoek: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200