Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung wearable

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2023 03:16 PM)
706 Weergaven
Ton-56
Navigator
Opties
De aps op de samsung wearable app openen niet meer op de sg watch 4 classic.
Op de watch zelf zijn ze wel te openen.
Het lijkt of er geen verbinding meer is tussen de apps in de wearable app en de watch sinds de laatste update van de galaxy store (1 juli).
Herstart sg s23 ultra, watch 4 ultra en opnieuw installeren wearable app heeft niet geholpen.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
10 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Verwijst u naar de apps die worden vermeld onder Galaxy Wearable-app> Instellingen Apps? Als dat het geval is, ziet u app-info wanneer u erop klikt. De app is nooit geopend, althans voor mij (GW4 Classic).

0 Likes
Ton-56
Navigator
Opties
Dat klopt, maar als ik op 'app openen' druk, moet ik mijn watch controleren maar daar opent bijv. de playstore niet meer, wat voorheen wel het geval was.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik heb de open optie onderaan nooit opgemerkt! 😀 Maar moet het met @OnnoJ  eens zijn dat als je erop klikt, de app op het horloge wordt geopend (GW4 Classic hier)

0 Likes
Ton-56
Navigator
Opties
Hier openen de apps op de gw4 dus niet meer vanaf de wearable app op de telefoon.
Gelukkig wel vanaf de gw4 zelf, dus wacht maar tot eea misschien met een volgende update weer werkt als voorheen.
Ton-56
Navigator
Opties
Hier overigens versie 2.2.11.23080951 van de watch4 manager
Neo001
Legend
Opties

Inderdaad, na de laatste Watch4 Manager-update wordt de app op het horloge niet geopend door op openen te klikken en zijn de app-groottes allemaal 0 bytes. Verwijderen werkt echter.

Foutmelding ook verzonden.

Neo001
Legend
Opties

Ik heb voorlopig alleen dit. Laten we zien hoe het gaat. Ik zal beide op de hoogte houden.

Screenshot_20230817_092954_Samsung Members.jpg

MartijnK
MegaStar
Opties

Wellicht dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen een oplossing biedt, zet hierbij dan ook geen back-up terug 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

@Ton-56 and @OnnoJ Ik heb dit antwoord gekregen van Support.

1000127033.jpg