Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung toetsenbord: Kan geen emoji zoeken

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2022 10:06 PM)
2948 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik kan geen emoji zoeken met Samsung toetsenbord. Dit is wat ik te zien krijg als ik dat probeer.

image

De geselecteerde invoertalen zijn Nederlands en Engels (UK). Systeemtaal is Nederlands. Heb 't in beide talen geprobeerd, zonder resultaat.
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Schakel de taal naar Engels bij het zoeken naar emoji's en dan zal het werken. Het lijkt erop dat het niet werkt met Nederlands. Probeer Engels (VS) als optie toe te voegen.Tenminste, dat is bij mij het geval.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @hdhdjdjd,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Is dit zo in elke app? Of alleen in de huidige?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Schakel de taal naar Engels bij het zoeken naar emoji's en dan zal het werken. Het lijkt erop dat het niet werkt met Nederlands. Probeer Engels (VS) als optie toe te voegen.Tenminste, dat is bij mij het geval.

Sahri
Helping Hand
Opties
Ik heb gedaan wat je zei en 't werkte. Bedankt voor de tip. Maar eigenlijk best raar dat het niet wil in Nederlands en Engels (VK).
hdhdjdjd
First Poster
Opties
Ik weet niet hoe het moet help me
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @hdhdjdjd,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes