Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Studio op niet Samsung-apparaten

(Onderwerp aangemaakt op: 06-04-2024 02:47 PM)
158 Weergaven
RyanHaak
Pioneer
Opties

Hoi iedereen,

 

Ik heb net Samsung Studio op mijn Dell Latitude 3440 met Windows 11 geïnstalleerd, maar ik krijg een melding dat dit alleen werkt met een Galaxy Book. Ik vroeg me af of jullie dit misschien ook beschikbaar kunnen maken voor andere Windows 11 en 10 laptops. Ik zou het graag willen gebruiken en ik denk heel veel andere mensen ook, maar niet iedereen heeft een Galaxy Book. Het staat in de Microsoft Store dus zou je denken dat het dan werkt, maar dat doet het dus niet. Kunnen jullie dit alsjeblieft ook beschikbaar maken voor andere laptops? Het is namelijk een hele handige video-editor, al helemaal in combi met een Samsung-telefoon.

 

Alvast bedankt en een fijn weekend!

Ryan van der Haak

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Henris5
Pathfinder
Opties
Dag Ryan,

Begrijpelijk! Ik vermoed eigenlijk dat deze functie enkel voorbehouden blijft aan de Galaxy Books, maar wie weet. Wat je als enige kan doen is feedback geven aan de ontwikkelaars. Dan gaan de ontwikkelaars van Samsung er wellicht mee aan de slag.

Hoe je feedback geeft: via Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden.

Wellicht gaan de ontwikkelaars ermee aan de slag, ik hoop het voor je!

Goed weekend

Groet, Henri

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Henris5
Pathfinder
Opties
Dag Ryan,

Begrijpelijk! Ik vermoed eigenlijk dat deze functie enkel voorbehouden blijft aan de Galaxy Books, maar wie weet. Wat je als enige kan doen is feedback geven aan de ontwikkelaars. Dan gaan de ontwikkelaars van Samsung er wellicht mee aan de slag.

Hoe je feedback geeft: via Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden.

Wellicht gaan de ontwikkelaars ermee aan de slag, ik hoop het voor je!

Goed weekend

Groet, Henri
RyanHaak
Pioneer
Opties
Hoi Henri,

Bedankt voor je antwoord!! Ik zal inderdaad een verzoek sturen en hopelijk gaan ze er dan mee aan de slag😄

Bedankt voor je antwoord en nog een fijne avond!
Ryan
Henris5
Pathfinder
Opties
Dag Ryan,

Geen probleem, wie weet :smiling-face:
Dankjewel, zelfde!

Henri