Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Studio not responding...

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
154 Weergaven
Opties
1. Samsung Studio not responding...🤔

2. Of dit hiermee samenhangt, durf ik niet te zeggen. Maar het is wel een erg groot toeval dat dit opeens opduikt terwijl ik "issues" heb met de app Samsung Studio

4.Deze inhoud is niet compatibel met het besturingssysteem van uw telefoon...(!?)

5.Dit geeft ie aan, als ik hierop klik. 
Heel vreemd allemaal.😶

Ik gebruik deze app eigenlijk ook niet echt. Kan ik hem zonder problemen verwijderen?

1.
image
Samsung Studio not responding...🤔

2.
image
Of dit hiermee samenhangt, durf ik niet te zeggen. Maar het is wel een erg groot toeval dat dit opeens opduikt terwijl ik "issues" heb met de app Samsung Studio

3.
image

4.
image
Dit geeft ie aan,....

5.
image
...als ik hierop klik. Heel vreemd allemaal.😶

DezInhoudisnietcompatibelmethetbesturingssysteemvanuwtelefoon
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Oké, ik neem aan dat de software helemaal up to date is? Als dat het geval is, kun je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members app. Dit komt bij onze R&D-afdeling terecht die het vervolgens kan onderzoeken. Eventueel geven ze ook feedback via de app en of een mogelijke oplossing. 

 

^Laurens

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
App kan niet worden verwijderd. U kunt hem echter in een diepe slaapstand zetten als u hem niet gebruikt. Om te controleren of de fout verdwijnt, kunt u proberen gegevens te wissen in Instellingen > Apps > Studio > Opslag.
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hi @GalaxyUserHelena

 

Wat je ook kunt proberen is de Cache legen of de Gegevens wissen. Dit doe je als volgt:
Instellingen >> Apps >> Studio >> Opslag >> Cache legen. 

 

Mocht dit niet helpen, probeer dan de andere optie: Gegevens wissen. 

 

Hou je ons op de hoogte?

 

^Laurens

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Opties
Hoi, ik heb beide gewist. Cache geheugen en opslag.

En ik krijg nog steeds dezelfde boodschap, zie screenshot 2.1714724426640.jpg1714724568200.jpg
0 Likes
Oplossing
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Oké, ik neem aan dat de software helemaal up to date is? Als dat het geval is, kun je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members app. Dit komt bij onze R&D-afdeling terecht die het vervolgens kan onderzoeken. Eventueel geven ze ook feedback via de app en of een mogelijke oplossing. 

 

^Laurens

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Neo001
Legend
Opties
Ik heb versie 6.0.51.0. Controleer of er updates beschikbaar zijn. Probeer een video te bewerken vanuit de Galerij-app, omdat het bewerken van een video vanuit Galerij de Studio intern opent. werkt dit?
0 Likes
Opties
Ja, mijn software is up to date:1714753516823.jpg1714753516837.jpg1714753516852.jpg
0 Likes
Opties
Ik ga het proberen, hoe dien ik een foutrapport in?
0 Likes
Opties
Het valt me nu ook op dat hij elke x een andere cijfer/letter reeks als foutcode weergeeft...wat betekent dit?1714754488475.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @GalaxyUserHelena,

 

Is het foutrapport inmiddels gelukt? Mocht dat niet zo zijn, heb ik hier de instructies: Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes