Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung pass weg?

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2020 01:59 PM)
1837 Weergaven
Members_zyvyv0o
First Poster
Opties

De app Samsung pass is opeens spoorloos verdwenen op mijn tel (na update?) En niet te openen vanuit instellingen? 

En als standaard app niet te downloaden? Wie weet wat er gebeurt kan zijn en vooral hoe ik het op kan lossen?

Heb volgens mij een s10

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het bij jou is gelukt, Kim! 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_zyvyv0o,

Kun je eens kijken onder Instellingen -> Biometrie en beveiliging -> Samsung Pass?

rsz-846676
0 Likes
DavyHofman
Journeyman
Opties

Heb precies hetzelfde ! (Galaxy S20)

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@DavyHofman, dan voor jou dezelfde vraag, kun je eens kijken onder Instellingen -> Biometrie en beveiliging -> Samsung Pass?

rsz-846676
0 Likes
kim1112
First Poster
Opties
ik had hetzelfde probleem en wat bruceH zegt werkt. je moet de app weer even toevoegen aan je menu
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het bij jou is gelukt, Kim! 👍

rsz-846676
0 Likes
Martijn8619
Apprentice
Opties
Van galaxy a8 naar A12 en samsung pass nergens te vinden via searchbar heb medewerker samsung gevraagd waarom dit niet te vinden is op het toestel. Niet beschikbaar wel op een toestel van 2017 a 2018 maar jiet op de nieuwe , samsung dit is echt waardig om een CEO voor te ontslaan. Alle gebruikers namen login usernames paswoord staan hier in belachelijk, klant is toch koning nou voel me echt bedonderd waar heb ik al die tijd een samsung voor pffff om te janken om alles kwijt te raken. Ik eis software update en dat dit verholpen worden of ik lever de telefoon in en stap wel over naar iets anders, en toestellen van het bedrijf ook
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Martijn8619, goedemiddag.

Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Het klopt dat jouw toestel geen optie heeft voor Samsung Pass, of dit in de toekomst alsnog wordt toegevoegd is ons niet bekend dit is voor ons ook afwachten. Vanaf de Samsung Galaxy A32 is deze optie wel beschikbaar.

Je kunt natuurlijk wel kijken naar een andere app om je wachtwoorden in te bewaren, je zult dan wel de wachtwoorden zelf over moeten zetten naar een andere app of dienst.

We zouden het ook erg jammer vinden als je ons gaat verlaten en hopen dat je van gedachte verandert!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Martijn8619
Apprentice
Opties
Net of wij het niet waard zijn om beschermd te worden, met z'n mooi programma. Als ik dat geweten had maar goed heb zoveel research gedaan maar had dit wel verw8 bij het toestel. Gezien ik geen toestellen meer afneem die een gat in me zak branden ahh ja ik heb hem gekocht met idee in half jaar weg te geven. Dan neem ik van goede vriend de s20 over als hij nieuw abonnement neemt maar voor nu even lastig. Zou mooi zijn als ze idd in de toekomst er iets mee doen. Dankje wel voor je feedback...4ever samsung, never ever...... eigrrpfffone appels zijn om te eten
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit heeft overigens te maken met de techniek onder de motorkap. Samsung Pass heeft een bepaalde chipset nodig om de juiste bescherming/beveiliging te kunnen bieden en deze chipset is niet aanwezig in onze Samsung Galaxy A02, A12 en A22. 

Uiteraard wensen we je heel gebruiksplezier toe met jouw Samsung Galaxy telefoon!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200