Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Notes

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2019 12:30 PM)
5233 Weergaven
Latoya
First Poster
Opties

Sinds kort kan ik mijn beveiligde notities niet meer inzien. Als ik op de notitie klik, krijg ik de melding "Kan uw identiteit niet verifiëren" U heeft 0 keer een onjuist wachtwoord ingevoerd. 

Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SaiSu
Apprentice
Opties

Hoi BruceH,

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad contact opgenomen met 'Hulp op afstand'. 
Mij werd verteld om een soft reset te proberen en vervolgens de notitie proberen te openen. Helaas had dat niet geholpen. Als dat niet hielp moest ik een hard reset proberen maar wel eerst een backup maken met samsung Smart Switch. Ik heb Smart Switch op mijn mobiel en PC geinstalleerd. Bij het maken van een backup gaf het tool al aan dat het mijn beveiligde notities niet kan backuppen, ik moest ze eerst ontgrendelen. Ik heb eerst een backup gemaakt alsvoren de notitie te ontgrendelen. Na de backup probeerde ik de beveiligde notitie te ontgrendelen en tot mijn verbazing kon ik de notitie gewoon ontgrendelen. Ik heb vervolgens opnieuw een backup gemaakt. Bij het openen van de beveiligde notitie moest ik deze eerst converteren anders kon het het niet editen. Ik heb uitvoorzorg maatregelen even de inhoud in een andere notitie opgeslagen en toen de conversie gedaan. De conversie ging goed en geen data verloren. Dus ik ben geholpen door de smart switch backup te activeren waardoor de notitie wel ontgrendeld kon worden. De notitie was beveiligd door middel van vingerafdruk.

Wellicht is dit een goede workaround om te delen.

Met vriendelijke groet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Latoya,

Die notities zijn wel erg goed beveiligd dan, als ze na 0 keer je er al bij weghouden... Zou je eens, in deze volgorde, kunnen proberen via Instellingen >> Apps >> Samsung Notes >> Opslag >> Cache legen de cache te legen, hierna via Instellingen >> Apparaatonderhoud je toestel te optimaliseren en vervolgens je telefoon opnieuw op te starten? Kom je er nu wel weer in?

kevin-sig
0 Likes
SaiSu
Apprentice
Opties

Hoi KevinW,

Helaas heeft jou suggestie mij niet geholpen. Ik heb dan ook een ander probleem dan Latoya. Ik kan drukken op de beveiligde notitie wat ik wil maar er gebeurt gewoon NIETS. Ik heb mijn notities niet gesynchroniseerd met de cloud. Een fix asap zou erg fijn zijn want ik gebruikte het dagelijks en de info heb ik ool nodig. Graag prioriteit geven!!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SaiSu,

Is het een idee dat er een collega van mij op afstand meekijkt? Om een afspraak te maken en meer informatie vind je hier: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
Oplossing
SaiSu
Apprentice
Opties

Hoi BruceH,

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad contact opgenomen met 'Hulp op afstand'. 
Mij werd verteld om een soft reset te proberen en vervolgens de notitie proberen te openen. Helaas had dat niet geholpen. Als dat niet hielp moest ik een hard reset proberen maar wel eerst een backup maken met samsung Smart Switch. Ik heb Smart Switch op mijn mobiel en PC geinstalleerd. Bij het maken van een backup gaf het tool al aan dat het mijn beveiligde notities niet kan backuppen, ik moest ze eerst ontgrendelen. Ik heb eerst een backup gemaakt alsvoren de notitie te ontgrendelen. Na de backup probeerde ik de beveiligde notitie te ontgrendelen en tot mijn verbazing kon ik de notitie gewoon ontgrendelen. Ik heb vervolgens opnieuw een backup gemaakt. Bij het openen van de beveiligde notitie moest ik deze eerst converteren anders kon het het niet editen. Ik heb uitvoorzorg maatregelen even de inhoud in een andere notitie opgeslagen en toen de conversie gedaan. De conversie ging goed en geen data verloren. Dus ik ben geholpen door de smart switch backup te activeren waardoor de notitie wel ontgrendeld kon worden. De notitie was beveiligd door middel van vingerafdruk.

Wellicht is dit een goede workaround om te delen.

Met vriendelijke groet.

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is gelukt! En thanks voor het delen van de workaround 👍

rsz-846676
0 Likes
Vinkies
First Poster
Opties

Na een update kan ik mijn vergrendelde notitie niet meer ontgrendelen. Helaas werkt bovenstaande oplossing niet. Jammer genoeg is dit nu al de 2e keer. Na de eerste keer mijn vergrendelde notitie niet meer kunnen openen na een update, uiteindelijk een nieuwe vergrendelde notitie aangemaakt welke nu weer niet meer te openen is na een update. Graag een oplossing hoe deze notitie te openen.

@Latoya  schreef:

Sinds kort kan ik mijn beveiligde notities niet meer inzien. Als ik op de notitie klik, krijg ik de melding "Kan uw identiteit niet verifiëren" U heeft 0 keer een onjuist wachtwoord ingevoerd. 

Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Vinkies,

Heb je bovenstaande tips al geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
Vinkies
First Poster
Opties

Hi Bruce,

Al deze oplossingen al een keer geprobeerd. Krijg telkens de melding dat ik de machtigingen dien in te stellen, alle machtigingen staan echter aan.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, wat je kunt proberen is om een Hulp op Afstand sessie in te plannen, dan kijkt een collega van mij op afstand met je mee: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes