in data 11-01-2018 06:08 PM - data ultima modifica 21-03-2019 01:24 PM autore RobertS
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Hallo,
Onlangs heb ik Samsung Notes naar versie 2.0.02.31 bijgewerkt, alleen zie ik in de applicatie zelf op het eerste oog geen veranderingen.
In de omschrijving van de applicatie in Galaxy Apps weet ik evenals geen informatie over de update te vinden.
Weet een van jullie wat de update heeft meegebracht?
Met vriendelijke groet,
Risolto Andare alla soluzione.
1 Soluzione
Soluzioni accettate
in data 12-01-2018 10:22 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hoi hoi!
Er is een aantal nieuwe functies toegevoegd.
- Action Link: even snel een website of telefoonnummer opschrijven kon al. Als je nu met je SPen over een website of telefoonnummer zweeft, kun je deze gelijk openen in de browser of telefoonapp.
- Handgeschreven tekst verlengt nu automatisch de pagina wanneer je bij het einde van de pagina komt. Zelf of de verlengknop tikken hoeft dus niet meer.
- Tijdens het invoeren van handgeschreven tekst zie je onderaan nu ook een knop om afbeeldingen of tekst toe te voegen. Deze waren eerst alleen beschikbaar bij getypte tekst.
- En volgens de changelog is er ook nog een pop-up memo, maar hier ben ik nog niet helemaal uit.
in data 12-01-2018 10:22 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hoi hoi!
Er is een aantal nieuwe functies toegevoegd.
- Action Link: even snel een website of telefoonnummer opschrijven kon al. Als je nu met je SPen over een website of telefoonnummer zweeft, kun je deze gelijk openen in de browser of telefoonapp.
- Handgeschreven tekst verlengt nu automatisch de pagina wanneer je bij het einde van de pagina komt. Zelf of de verlengknop tikken hoeft dus niet meer.
- Tijdens het invoeren van handgeschreven tekst zie je onderaan nu ook een knop om afbeeldingen of tekst toe te voegen. Deze waren eerst alleen beschikbaar bij getypte tekst.
- En volgens de changelog is er ook nog een pop-up memo, maar hier ben ik nog niet helemaal uit.
in data 12-01-2018 12:00 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Bedankt!
Is de changelog ergens anders dan de omschrijving in Galaxy Apps verkrijgbaar als ik vragen mag?
in data 12-01-2018 12:40 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
in data 12-01-2018 02:00 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Dat is inderdaad wel opmerkelijk!
Toch is het voor mij nog niet helemaal helder.
"Insert Image/Text in Handwriting canvas" bijvoorbeeld. Ziet dit er bij jou hetzelfde uit als bij mij?
(via Instellingen > Invoegtoepassing > Handschriftwerkbalk plus)
Alhoewel ik blij ben dat anderen de mogelijkheid nu ook hebben, had ik deze opties al vóór de update. De overige zaken volgens mij ook, maar dat durf ik niet met volle overtuiging te zeggen.
Wat "Pop up style Memo" betreft: bij mij opent de knop 'Notitie maken', een S Pen-functie, in Air Command automatisch een handgeschreven notitie in pop-upweergave. Handmatig een notitie in pop-upweergave zetten kon ik in Samsung Notes eerder ook.
Saillant detail: de automatische pop-upweergave via Air Command is niet vergelijkbaar met een handmatige pop-upweergave: alhoewel de automatische uiteindelijk in Samsung Notes verschijnt, is die in de eerste instantie als het ware geïsoleerd. Ook op dat gebied zie ik geen veranderingen.
Een update die wellicht gericht was op specifieke apparaten?