op 05-02-2021 08:36 AM
Hallo community,
Ik heb op mijn Samsung S7 de Notes die ik graag gebruik, echter zegt de Microsoft store dat deze app niet compatibel is met mijn Windows 10 home desktop?.
Aan de versie van Windows 10 te zien lijkt deze hoger dan wordt gevraagd.
Ik heb op me Samsung S7 het zelfde Samsung account als op de destop pc.
Zie ik iets over het hoofd, of is de installatie op geen enkele wijze mogelijk?, indien dit het geval ben ik wel benieuwd wat daarvan de rede zou zijn!.
In de bijlage heb ik een aantal screenshots toegevoegd zoals wat er in de MS store wordt gezegd, wat de versie van mijn Windows 10 is, en wat de minimale eisen zijn om Samsung Notes te kunnen installeren.
Ben benieuwd,
Alvast bedankt,
Groet,
Oskar
Opgelost! Ga naar oplossing.
01-03-2021 04:15 PM - bewerkt 02-03-2021 10:53 AM
Appx bestand van Samsung Notes gedownload. (edit: link staat onderaan)
Als je deze opent installeerd hij de oudere versie van Samsung Notes voor windows 10. Let op! Hij zal niet in je Microsoft Store te vinden zijn na de installatie, maar wel onder geinstalleerde Apps.
Wat je vervolgens moet doen is:
Je opent dan je Microsoft Store -> in de menu ga je naar Downloads en Updates -> Druk dan op Updaten. Dit update al je geinstalleerde Apps. Je zult niet zien dat Samsung Notes specifiek ge-update is. Als alles klaar is met updaten en je opent Samsung Notes, moet je nog inloggen met je Samsung account. Dan zal hij syncroniseren en alles werkt naar behoren. Althans, voor mij wel.
EDIT:
Deze instructievideo heb ik gevolgt. (Zet ondertieleling aan) In de comments er onder kreeg ik de instructies die hier boven staan.
https://www.youtube.com/watch?v=CE8CiWhmj_w&lc=z22cw3czoleje5m0racdp433k1j214q1b4icv1furn5w03c010c.1...
Hierin legt hij uit waar je de Appx bestand kunt downloaden. Vervolgens volg je de stappen hier boven.
https://www.mediafire.com/file/g2zqsr4onolouqv/Samsung_Notes_para_Whindows_10_.Appx/file
Veel plezier met Samsung Notes op je elke Windows 10 computer
op 05-02-2021 08:48 AM
Hoi Oskar,
Ik geloof dat Samsung Notes alleen beschikbaar is op Samsung PC's. Als je met S7 de Galaxy Tab S7 bedoelt, dan is er wel een optie om te synchroniseren met Microsoft OneDrive om je notities alsnog op je PC te gebruiken.
Als je de Galaxy S7 bedoelt, dan durf ik niet te zeggen of de software recent genoeg is om dit tot stand te brengen, maar je kunt natuurlijk even de instellingen openen om dat snel uit te zoeken.
op 21-02-2021 11:09 AM
Ik heb dus de Tab S7 en OneDrive. Hoe werkt dit precies?
Op m'n pc thuis heb ik namelijk een digitale schrijfblok die ik zou willen gebruiken. De tablet zou ik dan voor onderweg gebruiken.
Het is mij gelukt om een oude versie appx van samsung notes voor windows te installeren, maar updaten naar iets nieuws lukt niet.
op 22-02-2021 06:15 PM
Ondertussen heb ik OneNote geinstalleerd op PC en Tablet om daarmee synchroon notities te maken, maar dat werkt weer niet fijn. Op de computer zijn er dan veel meer functies dan op Android. Ik vind Samsung Notes echt een super App, maar waarom is het gewoon weg niet beschikbaar via Windows 10? Schijnbaar wel als je een Samsung PC heb... Wat best raar vind.
op 23-02-2021 10:44 AM
Hi @WoMBaTToS,
Samsung Notes for Windows is helaas nog niet beschikbaar in de Benelux. Wellicht dat er wel omwegen zijn om het werkend te krijgen, maar daar kan ik je niet bij helpen.
23-02-2021 10:47 AM - bewerkt 24-02-2021 07:45 PM
Ah. Ik snap hem. Hartelijk dank.
edit: werkt toch niet 😞
op 24-02-2021 07:44 PM
Hey @BruceH,
Bedankt voor de tip, maar ook landen buiten de Benelux geven hetzelfde probleem. "Samsung Notes currently not available." als ik direct naar de Shop (site via een directe link) listing ga van Microsoft. Hij komt tevens niet eens in de lijst te staan als je specifiek zoekt naar de App.
Moet toch een andere oplossing vinden. Toch bedankt.
op 01-03-2021 03:48 PM
Het is mij op een andere manier gelukt. Als iemand dit wil weten, stuur mij dan een berichtje.
op 01-03-2021 04:02 PM
@WoMBaTToS, Voel je vrij om het hier te delen! 😉
01-03-2021 04:15 PM - bewerkt 02-03-2021 10:53 AM
Appx bestand van Samsung Notes gedownload. (edit: link staat onderaan)
Als je deze opent installeerd hij de oudere versie van Samsung Notes voor windows 10. Let op! Hij zal niet in je Microsoft Store te vinden zijn na de installatie, maar wel onder geinstalleerde Apps.
Wat je vervolgens moet doen is:
Je opent dan je Microsoft Store -> in de menu ga je naar Downloads en Updates -> Druk dan op Updaten. Dit update al je geinstalleerde Apps. Je zult niet zien dat Samsung Notes specifiek ge-update is. Als alles klaar is met updaten en je opent Samsung Notes, moet je nog inloggen met je Samsung account. Dan zal hij syncroniseren en alles werkt naar behoren. Althans, voor mij wel.
EDIT:
Deze instructievideo heb ik gevolgt. (Zet ondertieleling aan) In de comments er onder kreeg ik de instructies die hier boven staan.
https://www.youtube.com/watch?v=CE8CiWhmj_w&lc=z22cw3czoleje5m0racdp433k1j214q1b4icv1furn5w03c010c.1...
Hierin legt hij uit waar je de Appx bestand kunt downloaden. Vervolgens volg je de stappen hier boven.
https://www.mediafire.com/file/g2zqsr4onolouqv/Samsung_Notes_para_Whindows_10_.Appx/file
Veel plezier met Samsung Notes op je elke Windows 10 computer