op 09-10-2024 10:52 PM
Ik heb sinds een tijd problemen met dat Whatsapp notificaties niet meer pop-upped maar andere apps doen het gewoon. Dit heeft eerst gewerkt op mijn Samsung Galaxy S21 maar uit het niets niet meer. Heb Whatsapp al een keer verwijder en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Ook een hele hoop gegoogled zonder antwoord helaas. In de Whatsapp instellingen staat pop-up melding niet beschikbaar. Bij iemand ander met een Samsuns Galaxy S23 meegekeken waarbij het wel werkte en de instellingen vergeleken in Whatsapp. Bij haar stond ook pop-up melding niet beschikbaar maar ze krijgt meldingen zonder problemen zoals ik ze eerst ook kreeg. Ook in de notificatie instellingen gekeken en vergeleken en nergens staan meldingen uit of niet toegestaan. Ik kan nergens vinden waar dit aan ligt en ik mis zo vaker appjes. Ik heb edge lightning met een vuurwerk pop-up stijl wat heeft gewerkt voor whatsapp, en nog steeds werkt voor andere apps. Ik zie wel meldingen van Whatsapp doordat er boven in mijn scherm het Whatsapp icoon er komt te staan. Maar vervelend want valt voor mij minder op dan een bewegende popup stijl wat ik eerst had en alleen voor Whatsapp niet werkt. Ik mis daardoor vaak berichten. Ik wil geen workaround oplossing maar gewoon een oplossing waardoor dit gaat werken. Badge en pop up stijl in instellingen van mijn telefoon zelf staan allemaal goed.
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Ben echt weerloos en denk dat ik maar een andere telefoon moet kopen 🥲
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-10-2024 01:23 PM
Hi @M11W, ik snap dat je dit graag op wilt lossen maar zou het misschien kunnen dat het niet aan jouw toestel ligt maar aan de app? Dat lijkt me in ieder geval iets waarschijnlijker, als je al zoveel hebt geprobeerd. Ontvang je trouwens helemaal geen meldingen meer? Bij mezelf is het namelijk een kwestie van soms wel en soms niet, terwijl alles goed is ingesteld.
Groeten,
Joey
op 10-10-2024 09:02 PM
Ik heb van alles uitgeprobeerd en alles nagelopen en werd er ook gek van. Maar net mijn geluid op een ander deuntje gezet en opeens deed hij het weer. Zat denk ik een error in het standaard geluid. Misschien helpt dit ook bij
op 10-10-2024 11:57 PM
Heb het geprobeerd in whatsapp te veranderen, al hoewel dit altijd op stil stond, maar helaas werkt het voor mij niet. Krijg alleen in de statusbalk een whatsapp icoon maar geen pop up zoals eerst.
op 16-10-2024 01:23 PM
Hi @M11W, ik snap dat je dit graag op wilt lossen maar zou het misschien kunnen dat het niet aan jouw toestel ligt maar aan de app? Dat lijkt me in ieder geval iets waarschijnlijker, als je al zoveel hebt geprobeerd. Ontvang je trouwens helemaal geen meldingen meer? Bij mezelf is het namelijk een kwestie van soms wel en soms niet, terwijl alles goed is ingesteld.
Groeten,
Joey
16-10-2024 05:35 PM - bewerkt 16-10-2024 05:36 PM
Ik zie wel in de statusbalk het whatsapp icoon. Als whatsapp backups maakt zie ik wel de pop up achtige melding zoals mijn berichten dat ook deden. Whatsapp ook al paar keren opnieuw geïnstalleerd. Krijg van andere apps wel meldingen. Whatsapp doet hier niks aan helaas. Maar denk inderdaad dat het aan de app ligt maar dacht dat ik misschien iets over het hoofd zag.