op 22-09-2023 11:24 AM
Hallo, graag jullie hulp bij het volgende.
Op mijn samsung a12 heb ik de app samsung music geïnstalleerd. Werkt prima.
Echter: elke keer als in via de app een track wil verwijderen moet ik een nogal lange dialoog doorlopen:
- tik op de drie puntjes >
- tik op verwijderen in lijst >
- tik in dialoogbox op verwijderen om te bevestigen >
- tik op toestaan in dialoogbox om samsung music toe te staan deze track te verwijderen
Twee keer bevestigen dat ik wil verwijderen vind ik één keer te veel. Ik heb me klem gezocht, maar ik kan niet vinden hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Wie weet dat wel?
Groet,
Jacq
En ook zou ik graag van jullie horen of er een swipe gebaar/commando beschikbaar is (dan wel hopelijk snel beschikbaar) om het afspeelvolume aan te passen (het is nogal een gepiel met de volumeknoppen, concurrerende musicals kunnen dit wel en dat is zoooooveel malen handiger in gebruik.
In afwachting van jullie hulp,
Met vriendelijke groet,
Jaap
op 22-09-2023 07:08 PM
wat je wilt is helaas niet mogelijk heb het zelf geprobeert
op 25-09-2023 10:23 AM
Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd, Wanneer dit met een update kan worden toegevoegd zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.