Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung flow

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2024 08:33 PM)
555 Weergaven
Correborre
First Poster
Opties
Geen video weergave als ik van S23 naar mijn S8 ultra stream. 
Zie mijn telefoon prima, YouTube werkt ook, maar als ik film afspeel van willekeurige app als Netflix prime etc.

Dan zie ik wel de ondertiteling, pop ups vorderings balk. Ook heb ik geluid maar de daadwerkelijke film weergave blijft op mijn telefoon!!! Zowel bij Wi-Fi als Bluetooth 

Cashe geleegd, app reset soft reset, schone installatie. Wi-Fi opnieuw ingelogd Niks helpt. 
Het stomme is dat het bij 1 film heeft gewerkt. 

Wie kan mij helpen. Het idee is dat Ik mijn tablet op afstand bedien met mijn mobiel tijdens zh opname. 
Gr Cor 
0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Correborre,

Bedankt voor jouw bericht. Zijn beide toestellen helemaal up-to-date? Kan je jouw stappenplan beschrijven van hoe je het nu doet?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_7pfqzj0
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde issue, alles werkt behalve het beeld, alles blijft zwart. Als ik terug schakel naar de telefoon dan heeft die wel beeld.
Ik heb het bij netflix maar ook bv bij F1 app. De live uitzending vd race wil het beeld niet maar bij bv een docu op F1 wel beeld. Instagram werkt ook wel.
groeten Greta

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_7pfqzj0,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes