Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung en de Tesla model Y

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2023 02:39 PM)
767 Weergaven
ErikEnter
First Poster
Opties

Geachte, sinds kort in het bezit van een Tesla Bij deze auto kan je middels bluetooth van je telefoon de deur openen en wegrijden De auto herkent welke persoon er in wil rijden aan de hand van de telefoon die bij de auto staat. Nu werkt het een poosje goed met de S23 van mij en de A52 van mijn vrouw. Na enige tijd kan mijn vrouw ineens niet meer de auto in met behulp van de telefoon. Ik moet haar telefoon dan volledig afmelden in de auto of Vliegtuig stand aan en weer uit dan werkt het weer het lijkt wel of met het aan en uitzetten van de vliegtuigstand iets opnieuw geactiveerd wordt. Weet iemand een permanente oplossing 

Gr Erik 

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Is de A52 up to date qua software? Installeer even de laatste updates van het toestel + de Tesla app (als je die hebt) Of verwijder de bluetooth koppeling + app en koppel hem opnieuw. Meld dit ook aan bij Tesla. Werkt bluetooth wel verder prima?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
BVNL
Apprentice
Opties
Het werkt goed, tot zonder aanleiding de deur niet meer open wil
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Verwijder ook je telefoon in het systeem van je auto en voeg deze opnieuw toe.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BVNL
Apprentice
Opties
Roeit Alkemade gedaan Als Tesla een update heeft gedaan dan kan de A52 niet meer on de auto Waar ik met de S23+ er nog steeds in kan
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @BVNL,

Het kan zo zijn dat Tesla deze eventueel niet volledig meer ondersteund. Dit kan je het beste bij hen navragen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
BVNL
Apprentice
Opties
Gedaan. Mee bezig
BVNL
Apprentice
Opties
Gedaan