Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda synchronisatie werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 06-05-2023 07:58 PM)
2828 Weergaven
DutchFanatic
Journeyman
Opties
Sinds kort werkt 1 van de 5 gedeelde agenda's niet meer in samsung agenda. Alle 5 de agenda's zijn alle 5 gekoppeld aan samsung account en ik kan er 4 van de 5 zien, maar eentje niet. Die ene die ik niet meer kan zijn op mijn flip 4 die kan ik ook niet zien op mijn watch 4 beiden gelinkt aan de zelfde samsung account. De agenda die ik niet meer kan zien is tevens gedeelt met mijn vrouw en zei kan ze wel nog zien. Ben geen leek en heb het een en ander al geprobeerd, maar zonder resultaat. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DutchFanatic
Journeyman
Opties
Ik heb zojuist mijn toestel (galaxy flip 4) uitgelogd van samsung account. Toen was ik namelijk ook mijn andere 4 agenda's kwijt, maar naar het opnieuw inloggen op dit toestel en de voorwaarden opnieuw accepteren heb ik al mijn 5 agenda's terug gelukkig. Oplossing: niet agenda opnieuw synchroniseren maar opnieuw inloggen op toestel. Denk een fout in de samsung agenda software.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
DutchFanatic
Journeyman
Opties
Ik heb zojuist mijn toestel (galaxy flip 4) uitgelogd van samsung account. Toen was ik namelijk ook mijn andere 4 agenda's kwijt, maar naar het opnieuw inloggen op dit toestel en de voorwaarden opnieuw accepteren heb ik al mijn 5 agenda's terug gelukkig. Oplossing: niet agenda opnieuw synchroniseren maar opnieuw inloggen op toestel. Denk een fout in de samsung agenda software.