Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Agenda delen met partner.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2021 12:18 AM)
46403 Weergaven
kickpino84
First Poster
Opties

Kan ik met de agenda die standaard op de telefoon staat delen met mijn partner? Ik heb een Samsung s9.

Iedergeval bedankt!
0 Likes
Spring naar oplossing
29 Antwoorden
LouSa73
Journeyman
Opties
Vanuit de S8 kan een gedeelde agenda gemaakt worden. Als ik in die agenda iets zet dan ziet zijn het niet en als zij er iets in zet zie ik het niet....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling! Zijn de apps allemaal up-2-date? Wij hebben ook de mogelijkheid voor Hulp-op-Afstand. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
LouSa73
Journeyman
Opties
Ja, alle apps zijn up-to-date. Ik zal kijken voor hulp op afstand. Dank.
LouSa73
Journeyman
Opties
Ik zie dat het andere versies zijn van de Samsung agenda app. Die van de S8 en s 10 kunnen niet geupgrade worden. Dat zal het probleem zijn...
Is daar iets aan te doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Upgraden zal dan helaas niet meer kunnen. Wel kan je kijken of dit ook mogelijk is met bijvoorbeeld de Google variant 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
LouSa73
Journeyman
Opties
OK, ga ik dat proberen
ErikdB
First Poster
Opties

Ik heb een S10 en probeer een gedeelde agenda te maken. ik klik het plusteken om een Gedeelde agenda te maken. Dan kan ik een naam van de nieuwe agenda ingeven en een kleur, maar er verschijnt geen lijst ofzo met wie ik de agenda kan delen. ik zie hem ook nergens verschijnen.

Groeten Erik

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ErikdB,

Bedankt voor jouw bericht. Als je de Samsung Agenda-app opent, tik op de 3 streepjes linksboven, ga naar Instellingen en daarna naar Agenda's beheren. Bij het kopje Samsung account kan je kiezen voor een gedeelde agenda en andere deelnemers toevoegen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ErikdB
First Poster
Opties

Hallo Ajay,

Dit had ik al geprobeerd maar werkt helaas niet. Als ik de gedeelde agenda maak, komt onderstaande venster. Hierin de naam en kleur aangegeven. Als ik dan op de knop Nieuw klik, sluit dit venster en gebeurd verder niks, kan geen deelnemer selecteren. 

Screenshot_20240530_104715_Calendar.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo ErikdB,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes