op 16-10-2024 03:41 PM - laatst bewerkt op 28-10-2024 02:24 PM door Ajay-A
Ik heb een Samsung Galaxy A51, en sinds kort haperen bepaalde apps.
Na wat onderzoek gedaan te hebben... merkte ik dat ik op mijn Samsung account niet meer kan inloggen.
Via mijn laptop geraak ik nog wel op mijn Samsung account, maar op mijn smartphone niet meer : Telkens het bericht VERWERKEN MISLUKT.
Mijn Samsung account staat op mijn smartphone op "inactief" ???
Hoe kan dit opgelost worden ???
De software van dat account is stuk ?????
Kan iemand me helpen ? / Dit helpen oplossen aub ?
op 17-10-2024 05:56 PM
op 28-10-2024 02:23 PM
Hallo @Members_7CGwTfN,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer het nog niet is opgelost, heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Wanneer dit niet werkt kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay