Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung account op toestel staat op inactief

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2024 03:41 PM)
213 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb een Samsung Galaxy A51, en sinds kort haperen bepaalde apps.

Na wat onderzoek gedaan te hebben... merkte ik dat ik op mijn Samsung account niet meer kan inloggen.

Via mijn laptop geraak ik nog wel op mijn Samsung account, maar op mijn smartphone niet meer : Telkens het bericht VERWERKEN MISLUKT.

Mijn Samsung account staat op mijn smartphone op "inactief" ???

Hoe kan dit opgelost worden ???

De software van dat account is stuk ?????

Kan iemand me helpen ? / Dit helpen oplossen aub ?

2 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Contacteer Samsung op +32 2 201 24 18.
Of stuur ze via WhatsApp support kanaal
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_7CGwTfN,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer het nog niet is opgelost, heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Wanneer dit niet werkt kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes