Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 koppelt niet met Android Auto met USB-C verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2022 10:12 PM)
1904 Weergaven
Members_RMMKOpZ
First Poster
Opties

S22 verbind niet met de apps van auto android,

De telefoon doet het wel.

24 Antwoorden
wtabois
Apprentice
Opties
Welke aansluiting heb je in de auto? Usb c naar usb c? Ik heb namelijk hetzelfde. Alle toestellen werken prima, maar de S22+ vertikt het gewoon. Samsung support heeft ook geen idee en verwijst naar de auto fabrikant en andersom. Gezien andere toestellen in s range wel gewoon werken vermoedt ik dat de S22 serie anders omgaat met een usb c naar usb c connectie dan bijvoorbeeld de s21.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_RMMKOpZ, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je je telefoon verbindt met de auto wordt deze dan wel opgeladen en herkend? Heb je ook al een andere USB kabel geprobeerd? En is jouw telefoon verder up-2-date?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
wtabois
Apprentice
Opties
Hallo Martijn, bij mij speelt hetzelfde maar alleen bij een auto waar het gaat om usb c naar usb c. Auto's met USB naar usb c is geen probleem voor de s22. Ik snap dan ook niet waarom Samsung niet kan aangeven waarom de s22 anders omgaat met usb c naar usb c connectie dan een s21. Die wel prima werkt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
wtabois
Apprentice
Opties
Hoi MartijnK,

Dit heb ik reeds gedaan. Hun bevindingen zijn dat ze zien dat de telefoon de verbinding verbreekt met android auto maar ze zien dat de kabel wel verbonden is. Oftewel, ze snappen het niet. Ik denk dat als ze de S21 en S22 naast elkaar leggen zullen ze snel zien dat de twee telefoons anders omgaan met de connectie. Erg frustrerend dit.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je het toestel ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen, zo kunnen we nagaan of dit issue wordt veroorzaakt door een andere app. Maak wel eerst een back-up van je telfoon maar stel deze vervolgens als nieuw in. Zet alleen een back-up terug van je contacten en je media bestanden en stel de rest handmatig in 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
wtabois
Apprentice
Opties
Hoi Martijn, ik heb letterlijk alle troubleshoots van samsung en online fora al gedaan. Het lijkt erop dat de combo van usb c naar usb c in mijn skoda met de s22 niet goed herkent wordt en bij de s21 5g wel.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ben je ook bij d e dealer langs geweest om te kijken of er een update klaar staat voor in de auto? Van verschillende gebruikers heb ik ook vernomen dat je met een andere kabel ook de S22 kan gebruiken voor Android Auto. Kies dan ook voor een goed geïsoleerde USB kabel 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
wtabois
Apprentice
Opties
Hoi MartijnK, ben al een paar keer bij de dealer geweest maar er is geen update voor Android car. Op de website van skoda zie ik dat ze maar tot de s21 5g ondersteunen op dit moment.
0 Likes