Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 heeft slechte wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 04-03-2021 05:43 PM)
4194 Weergaven
Members_Fyd41We
Apprentice
Opties

Goede avond.

Mijn vrouw en ik hebben sinds kort een samsung s21. Allereerst drama verbinding met bellen!

Dit hebben we weten op te lossen door 5g uit te zetten.

Nu blijf wifi het slecht doen. En dit ligt niet aan de wifi zelf. We hebben verdachte netwerken zoeken al uitgezet. Maar dit leverd geen verbetering op.

Het verbaas me dat er best wat problemen zijn met zo.n duur toestel.... 

Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Mvg jeff

26 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Reset op beide toestellen even de netwerkinstellingen om te beginnen.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Ervaar je dit probleem op alle wifi netwerken of alleen thuis?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_Fyd41We
Apprentice
Opties

Gedaan. Alleen dit maakt geen verschil.

Het is overal. Maak niet uit welke wifi.

Zoals ik lees op het internet ben ik ook niet de enige met dit probleem.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zegt dat de WiFi het slecht doet, kun je uitleggen wat er dan slecht is?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Judith80
Student
Opties
Ik heb precies dezelfde klachten met mijn samsung s21 als Jeff. Ik ben ook benieuwd wat een oplossing kan zijn. Daarnaast kan ik nog steeds niet gebeld worden. ook niet als de 5g is uitgeschakeld. Ik vind dit ook een kwalijke zaak. Heb een klap geld voor dit toestel neergeteld.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het toestel up-to-date is, kun je hem nog eens resetten. Ik raad je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en vervolgens een reset uit te voeren: https://bit.ly/30Nxs1U

Als het daarna nog steeds niet goed gaat met de Wi-Fi, dan kun je het toestel het beste ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
Members_Fyd41We
Apprentice
Opties

Ik heb gewoon geregeld geen wifi. Valt gewoon weg op me telefoon. Met andere telefoons nooit last van. Gelukkig ben ik niet de enige met dit model en het zelfde probleem. Ik hoop dat dit met een update opgelost kan worden. Ik zit er namelijk niet op te wachten om hem ter repatie op te sturen. Sowieso al belachelijk dat ik 5g uit moet zetten anders kan ik niet bellen.... nee tot nu toe niet tevreden over dit toestel!

Mvg

sijbe
Journeyman
Opties
Is toch gewoon bizar dit
iamellen86
Student
Opties

Hier hetzelfde issue bij mij en partner, allebei recent een S21 aangeschaft. Bellen via wifi geeft problemen. Is hier al een werkende oplossing voor?

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_oyL6e0q,

Zijn beide toestellen up-to-date? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes