Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

s20 na update lopen veel apps vast

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2021 12:25 AM)
5596 Weergaven
Babs93
Student
Opties

Zoals hierboven te lezen kan mijn s20 bijna geen 1 app meer normaal meer openen om ze daarna direct weer af te sluiten. Is dit bekend bij meer mensen en wat zou ik hier aan kunnen doen?
32 Antwoorden
Laurahugens
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem zoals je hier beschrijft. Maar zelf weet ik ook niet wat te doen. Veel apps opent hij gewoon maar net als mijn mail of mijn bank app sluit hij meteen af. Ik krijg ook geen foutmelding meer te zien. De app crashed meteen na 2 seconden.

0 Likes
Wvo1
Student
Opties

@Babs93  schreef:

Zoals hierboven te lezen kan mijn s20 bijna geen 1 app meer normaal meer openen om ze daarna direct weer af te sluiten. Is dit bekend bij meer mensen en wat zou ik hier aan kunnen doen?

Ik heb precies hetzelfde!

0 Likes
Zonnebloemm
Explorer
Opties
Dit probleem word momenteel ook besproken onder het kopje email. we lopen allemaal tegen deze problemen aan met verschillende toestellen en heb via verschillende forums ook al gevonden dat dit probleem zich al langer voor doet door de recente update. Naar mijn weten is er geen oplossing tot zover dus daar moeten ze echt wat aan gaan doen!!!!!
0 Likes
Oplossing
Zonnebloemm
Explorer
Opties
ik krijg net de tip in het andere bericht!

Je gaat naar: instellingen -> apps -> Android System Webviewer. Bovenin op de drie puntjes klikken en de updates verwijderen. Je kunt overal weer bij!

Laurahugens
Apprentice
Opties

Ik heb dit net geprobeerd en het werkt echt!!!! Ik kan alles weer openen zonder problemen. Echt hartstikke bedankt!!!! Nu kan Ik met een gerust hart naar bed

Wvo1
Student
Opties
top bij mij werkt het ook bedankt!
Zonnebloemm
Explorer
Opties
Ja het werkt inderdaad ! ben ook super blij en kan ook met een gerust hart naar bed! sweet dreams!
0 Likes
Laurahugens
Apprentice
Opties

Ik ben nu alleen wel benieuwd naar iets. Waar dient de webviewer precies voor op je telefoon en waarom liet hij apps crashen? Want 2 uur terug had ik geen problemen. Toen daarna deed mijn telefoon raar. Had ik hem opnieuw opgestart en kreeg ik apps niet meer open. 

Het is niet zo zeer een vraag maar ben toch wel benieuwd of iemand hier een verklaring voor heeft. Want het is wel heel raar dat dit is gebeurd. En bij meerdere mensen ook nog!

0 Likes
Silviavosss
Student
Opties
bedankt voor de tip.. telefoon werkt weer ... heb een s9