Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ringtone vind mijn telefoon aanpassen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2022 07:10 PM)
975 Weergaven
Im_a_Bananatree
Pioneer
Opties
Hallo, weet iemand of en hoe je de ringtone van 'vind mijn telefoon' kan veranderen? Ik heb een watch en daar gebruik de functie vaak omdat ik vaak vergeet waar ik mijn telefoon heb liggen, maar ik vind de ringtone erg irritant en er zijn veel leukere ringtones beschikbaar.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Im_a_Bananatree
Pioneer
Opties
Ik heb het gevonden! Het is het standaard alarmgeluid, dus verander deze naar de ringtone die je wilt voor vind mijn telefoon

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Waarschijnlijk zo: Ga naar Instellingen, Apps, Zoek mijn mobiel, Meldingen, Meldingscategorien, en klik daar op de teksten Overige en Zoek mijn mobiel. Daar kun je per melding een eigen geluid instellen.Screenshot_20220827-005558_Settings.jpg
0 Likes
Im_a_Bananatree
Pioneer
Opties
Helaas, dat past alleen het meldingsgeluid aan, maar niet de ringtone die wordt afgespeeld als je je telefoon zoekt
0 Likes
Oplossing
Im_a_Bananatree
Pioneer
Opties
Ik heb het gevonden! Het is het standaard alarmgeluid, dus verander deze naar de ringtone die je wilt voor vind mijn telefoon
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Fijn dat het toch gelukt is. Veel plezier met je nieuwe ringtone 😉
Gia-Tinh
Pathfinder
Opties
Zoek een muziek op youtube delen link kopiëren en Chrome yt to mp3 dan de link plakken download als die klaar met downloaden dan naar instellingen en San geluid dan beltoon plus knop dan staat je muziek klik daarop dan gereed dan is het klaar
0 Likes
surajhilversum
Navigator
Opties
Hoe heb je het gevonden?? Ik zelf kan het niet vinden namelijk en heb hetzelfde probleem
0 Likes
Im_a_Bananatree
Pioneer
Opties
Via een ringtone maker kun je de ringtone die je hebt geselecteerd als standaard alarm instellen
0 Likes
Airwolf2002
Apprentice
Opties

waar doe ik dat want ik kan het echt nergens vinden

0 Likes
Airwolf2002
Apprentice
Opties

doet dat ook iets met de alarmen die je al hebt staan? want ik wil neit dat er daar iets mee gebeurd

0 Likes