op 24-11-2024 08:33 PM
hoi
ik heb sinds kort een Galaxy S24+
Nu met mijn nieuwe werktelefoon gebeld naar de S24+ om te zien hoe ik wordt weergegeven op het scherm van mijn prive S24+.
Bij het binnenkomen van de oproep, heb ik op de bovenste zijknop (rechts) van de S24+ gedrukt om de ringtone wat harder te zette......vanaf dat moment kan ik met mijn werktelefoon/nummer mijn eigen telefoon niet meer bellen, krijg dan nl gelijk melding "er kan geen verbinding worden gemaakt met het gekozen nummer etc.....
kennelijk heeft die bovenste knop meer functies dan alleen volume regelen
Bij instellingen vind ik niet terug dat het nr geblokt is.....dus kan het nu ook niet deblokkeren......weet iemand hoe dit is op te lossen? dank alvast Judith
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-11-2024 01:01 PM
Hallo @finie2021,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24+. Kan je de telefoon App openen ---> Klik op de 3 puntjes ---> Instellingen ---> Nummers blokkeren. Wanneer het nummer hier tussenstaat kan je links van de lijst op de 'min' knop drukken. Het wordt dan verwijdert uit de 'blokkeer lijst'. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 27-11-2024 01:01 PM
Hallo @finie2021,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24+. Kan je de telefoon App openen ---> Klik op de 3 puntjes ---> Instellingen ---> Nummers blokkeren. Wanneer het nummer hier tussenstaat kan je links van de lijst op de 'min' knop drukken. Het wordt dan verwijdert uit de 'blokkeer lijst'. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay