Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

rijstand activeren

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2022 10:46 AM)
1696 Weergaven
mo6_69
Explorer
Opties

hallo, ik heb een galaxy S20 5G en een A52, beiden met android 12 en de 4.1 UI.  Alhoewel bij de assistent instellingen-vervoer-meldingen de rijstand staat aangevinkt en ik al van alles heb geprobeerd krijg ik de rijstand niet te zien. Mijn auto heeft geen bluetooth dus op die manier activeren lukt niet.  Omdat android auto niet meer werkt en ik veel in de auto zit is dit problematisch. Heeft iemand een idee wat ik over het hoofd zie? Alvast bedankt.

MvG

mo

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mo6_69
Explorer
Opties

opeens werkt het wel, op de S20 alleen. Verder niks veranderd maar bij het wegrijden kreeg ik de melding rijstand gebruiken of instellen. Weet nog niet of ik de interface beter vind dan android auto maar zal wellicht ene kwestie van door ontwikkelen zijn..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Heb je al de gebruikshandleiding van de auto gevolgd om android auto te activeren? 🙂 

Ik heb zelf een Toyota Yaris en daarin werkt Android Auto prima. Kwestie van kabeltje aansluiten, scherm aanhouden en klaar 🙂 

Daarnaast heeft je auto ook eigen notificatiesettings die via het infotainment systeem van de auto ingesteld kunnen worden (Zie handleiding van de auto voor hoe je het infotainment systeem kan instellen indien deze het ondersteund). 

mo6_69
Explorer
Opties
Hallo Sjors, dank voor je reactie. Ik moet de interface van de telefoon gebruiken want mijn auto heeft geen smart display. En het gaat dus niet om Android auto maar de assistent rijstand
MvG
mo
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mo6_69, goedemiddag.

Als het goed is zie je dit wel wanneer je Google Maps gebruikt. Wil je meer weten over de Rij-stand, kijk dan hier: Aan de slag met de rijstand van de Google Assistent - Google Assistent Help

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
mo6_69
Explorer
Opties

opeens werkt het wel, op de S20 alleen. Verder niks veranderd maar bij het wegrijden kreeg ik de melding rijstand gebruiken of instellen. Weet nog niet of ik de interface beter vind dan android auto maar zal wellicht ene kwestie van door ontwikkelen zijn..