Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Re: Formaat pictogrammen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2023 11:41 AM)
953 Weergaven
Jacqxx
Apprentice
Opties

Ik kan geen grotere pictogrammen op mijn bed!scherm vinden alleen 5x5 of 6x6. Ik zou graag wat grotere pictogrammen hebben. Hoe doe ik dat.

13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Met de orginele software op je toestel kan dit helaas niet.

Wel kun je via instellingen > toegankelijkheid > helemaal onderaan kiezen voor een aantal opties > zie screenshot.

Screenshot_20230102_160241_Accessibility_1000074407_1672671761.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jacqxx
Apprentice
Opties
Dat lost mijn probleem niet op helaas niet op. Op mijn vorige tablet had ik een veel duidelijker startscherm.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Mocht je de app Goodlock kunnen installeren, kun je gebruik maken van Home Up. Daar kun je kiezen voor 4x4. De vraag is alleen of het op jouw tablet te installeren is.
https://apps.samsung.com/appquery/appDetail.as?appId=com.samsung.android.goodlock
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Jacqxx, welkom op de Community! Ik ga er eigenlijk wel van uit maar heb je iets aan de bovenstaande tips gehad? 😄 

Groeten, 

Joey

Jacqxx
Apprentice
Opties
Nee helaas. GOODLOCK kan ik niet installeren op mijn tablet.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat is zonde😔
0 Likes
Jacqxx
Apprentice
Opties
Ik kreeg vanmorgen wel een update voor mijn telefoon met nu de mogelijkheid grotere pectogrammen in te stellen. Misschien komt die update ook nog langs voor tablets.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja over die update heb ik ook gehoord! Stuur zeker even je feedback via de Samsung Members app > ondersteuning > feedback en zeg dat je deze update ook voor je tablet wilt🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jacqxx
Apprentice
Opties
Graag grotere pictogrammen voor mijn S8 tablet
0 Likes