Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

App melding SAMSUNG A55

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2024 10:29 AM)
903 Weergaven
Sandra G
First Poster
Opties

hey, Ik heb net de SAMSUNG A55 gekocht. Ik vind nergens waar ik PER APP een meldingsgeluid kan instellen. Nu heb ik voor alle apps hetzelfde geluid.... Ik ben al per app gaan kijken, maar ik kan nergens het soort geluid aanpassen... Iemand die me kan  helpen? Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jO82COL,

Dat is een erg goede vraag. Ik help je graag verder.Ga eerst naar Meldingen ---> Geavanceerde instellingen ---> 'Meldingcategorieën voor elke app beheren' aanvinken. Ga vervolgens via Instellingen naar 'Apps' ---> Klik op de betreffende app ---> Meldingen ---> Meldingcategorieën ---> Klik op de woord van de melding ---> 'Geluid'. Kies hier jouw gewenste geluid voor uit.

Kan je ons laten weten of het zo wel lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Poedel
Journeyman
Opties
U gaat naar instellingen apps. Daar tikt u op de app , dan ziet u meldingen, u tikt daarop. En onder meldingscategorieen kan u daar normaal het geluid aanpassen. Maar weet wel niet of u dat op de A55 kan.
BR74
Explorer
Opties
Op de app lang drukken, krikgt boven rechts een info icon . Druk daarop en dan ziet ge meldingen. Daar past ge het aan
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Sandra G,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw A55! Is het gelukt om het te vinden aan de hand van de bovenstaande tips?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_jZn4Dke
First Poster
Opties

Notificon app in de Play store (gratis)

0 Likes
Members_QVG6QWS
First Poster
Opties

Ik had hetzelfde probleem. Het probleem was de berichtenapp van Google was geïnstalleerd  en niet die van samsung. Bij samsung kan je inderdaad geluid instellen. Dus samsung berichtenapp installeren.  Succes

0 Likes
Members_jO82COL
First Poster
Opties

Goeie morgen.

Dit lukt nog steeds niet.

Kan er bij een volgende update een aanpassing gebeuren dat dit van uit de instellingen wel terug lukt? Ik heb een specifieke app van de brandweer waar ik toch een appart geluid voor wil. 

Alvast bedankt

0 Likes
Members_jO82COL
First Poster
Opties

Neen

0 Likes
Members_jO82COL
First Poster
Opties

Niet mogelijk

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jO82COL,

Dat is een erg goede vraag. Ik help je graag verder.Ga eerst naar Meldingen ---> Geavanceerde instellingen ---> 'Meldingcategorieën voor elke app beheren' aanvinken. Ga vervolgens via Instellingen naar 'Apps' ---> Klik op de betreffende app ---> Meldingen ---> Meldingcategorieën ---> Klik op de woord van de melding ---> 'Geluid'. Kies hier jouw gewenste geluid voor uit.

Kan je ons laten weten of het zo wel lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes