Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

RCS in Samsung Messages Benelux

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2023 05:45 PM)
759 Weergaven
Natriss
Explorer
Opties
Sinds de S22 hebben jullie op alle telefoons Google Messages gezet. Het leuk om overal dezelfde app te zien, maar deze valt volledig uit de boot met het app icoon en de UI.

Kunnen jullie RCS in de Samsung Messages app ondersteunen voor de benelux?
Zo kan iedereen met zowel Google Messages als Samsung Messages communiceren.

Google Messages is ook niet geïntegreerd in het OneUI en Samsung Ecosysteem en verkiest natuurlijk hun eigen applicaties.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Als Google Messages de RCS technologie heeft maar Samsung Messages niet dan lijkt het mij een probleem aan Samsung Messages app te liggen. Maak de app opslag cache en data eens leeg van die app en herstart je toestel.
Ik veronderstel dat alles van je Google Play Store, Samsung Galaxy Store en telefoon zelf up-to-date is?

Als dat het probleem niet oplost zou ik via de Samsung Members app een foutrapport sturen. Best die communicatie in het Engels. Want als je een foutrapport zou sturen beantwoorden ze je in het Engels

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
RCS is er toch voor Samsung Messages. Alleen is deze optie RCS apart in het Mobiele Netwerken menu te vinden.

Google Messages is alleen overzichtelijker Screenshot_20231011_055221_Messages.jpgScreenshot_20231011_055236_Settings.jpg
Natriss
Explorer
Opties
Ik heb die optie niet. Screenshot_20231011_090235_Messages_1000002326_1697007755.pngScreenshot_20231011_090230_Messages_1000002325_1697007750.png
Natriss
Explorer
Opties
Zelfs niet in de settings1697007834042_1697007834031_0.png
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Duidelijk, je hebt die optie niet. Heb je die RCS technologie in uw Google Messages wel?
Bij welke provider zit ge?

Als je de RCS niet hebt in Google Messages lijkt het alsof je provider die technologie niet zou gepusht hebben
0 Likes
Natriss
Explorer
Opties
Ik zit bij Telenet en Google Messages heeftbde RCS opties.
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Als Google Messages de RCS technologie heeft maar Samsung Messages niet dan lijkt het mij een probleem aan Samsung Messages app te liggen. Maak de app opslag cache en data eens leeg van die app en herstart je toestel.
Ik veronderstel dat alles van je Google Play Store, Samsung Galaxy Store en telefoon zelf up-to-date is?

Als dat het probleem niet oplost zou ik via de Samsung Members app een foutrapport sturen. Best die communicatie in het Engels. Want als je een foutrapport zou sturen beantwoorden ze je in het Engels
Natriss
Explorer
Opties
Tja, nika aan te doen. Ik zal dan maar een fout rapport indienen. Bedankt voor alle hulp. Ik hou je op de hoogte.
Natriss
Explorer
Opties
Hi! We have received your report and we have checked it out.

This MCCMNC(20605) is the customer whose global GC usage is disabled by Google. it is normal operation. Please contact Google for further assistance.

Dit was hun antwoord.
Natriss
Explorer
Opties
Kheb contact gehad met Google, Samsung en Telenet en geen één van de drie kan helpen. Ze steken het allemaal op een ander. Kwil hier niet blijven van kastje naar de muur gestuurd worden ze.
0 Likes