op 30-03-2022 11:09 AM
Bij mijn bestelling zou ik ter promotie een gratis horloge krijgen. Al weken staat op de site van DHL dat het pakket met 1 a 2 dagen vertraagd is. Ik heb inmiddels 3x gebeld met de helpdesk van Samsung. Zij verwijzen eerst door naar DHL en DHL verwijst weer terug naar Samsung.
De Helpdesk zet intern door te zetten maar dan gebeurt er steeds niets.
Bellen of chatten via de Chatbox helpt niets. Dde Chatbox werkt niet goed. Antwoorden duren uren en men geeft al weken exact dezelfde antwoorden.
Ik plaats deze reactie ook op Twitter en Facebook in de hoop dat Samsung dit netjes oplost.
Gewenste oplossing:
Als klant heb ik (wettelijk) niets te maken met DHL, Ik vraag Samsung mij per direct een nieuw horloge af te sturen. Mijn track en track nummer: 3SPKT00512
op 30-03-2022 11:48 AM
Als het pakket wel ontvangen is door DHL en dus verzonden zou moeten worden moet je helaas bij DHL zijn.
Mijn ervaring met DHL is dat je goed druk moet zetten en goed boos moet worden want anders wimpelen ze het gewoon af.
op 01-04-2022 09:24 AM
Hi @alwinh, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt dan je gewend bent, onze excuses voor de vertraging! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover in gesprek bent met één van mijn collega's via Messenger. Deze heeft het één en ander uitgezet om dit uit te laten zoeken en zodra we hier ook een terugkoppeling op hebben krijg je hier ook bericht van.
We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te maken en wil je dan ook vragen dit rustig even af te wachten.
Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen wil ik je ook vragen om het gesprek via één kanaal te voeren.
Groeten,
Martijn