op 10-01-2025 05:28 PM
Beste,
In de Galerij instellingen kies ik Synchroniseren met Onedrive.
Na het aanmelden van mijn Microsoft account, druk ik op accepteren om mijn Samsung account te verbinden met Microsoft account.
Ik krijg dan de melding "Serverfout opgetreden. Probeer het later opnieuw"
Kunnen jullie een oplossing hiervoor bieden ?
Dank je
Rudy
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-01-2025 10:42 AM
Hallo Rudy
Bedankt voor jouw bericht. Je verwacht natuurlijk dat de synchronisatie gewoon goed verloopt. Ik hoop je verder te kunnen helpen hiermee. Ter controle, is jouw S24 helemaal up-to-date en had je de instructies opgevolgd zoals in de onderstaande link?
Met groet,
Ajay
op 10-01-2025 07:44 PM
op 11-01-2025 10:34 AM
Beste,
Bedankt voor je reactie.
Gegevens gewist zoals voorgesteld, ingelogd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen.
Het bizarre is dat het met een ander Microsoft account wel lukt.
Nochtans is mijn Samsung account niet gekoppeld met mijn Microsoft account. (kan ik dit ergens dubbel checken ? Zowel checken op Gsm/PC ?)
Dank je
Rudy
op 11-01-2025 11:41 AM
op 11-01-2025 11:55 AM
op 12-01-2025 10:30 PM
Bedankt voor jullie reactie.
Ik ben het noorden even kwijt 😞
Ik had mij een @Outlook.com account aangemaakt en mij hiermee ingelogd voor de sync van Samsung cloud.
Als ik nu de one drive open op mijn S24, ben ik ingelogd met de @Outlook.com account.
Probleem is natuurlijk dat ik nu al mijn vorige foto's niet meer zie, want die staan natuurlijk op mijn @Hotmail.com 😞
Ik zou mij dus absoluut moeten kunnen aanmelden met mijn @Hotmail.com account, maar dit lukt niet door het bericht "serverfout probleem".
Als ik mij inlog op de pc in mijn Microsoft account, dan zie ik niet onmiddellijk de accounts die gekoppeld zijn.
Hoe kan ik deze terugvinden ?
Dank je
Rudy
op 15-01-2025 10:42 AM
Hallo Rudy
Bedankt voor jouw bericht. Je verwacht natuurlijk dat de synchronisatie gewoon goed verloopt. Ik hoop je verder te kunnen helpen hiermee. Ter controle, is jouw S24 helemaal up-to-date en had je de instructies opgevolgd zoals in de onderstaande link?
Met groet,
Ajay