Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met koppelen van Samsung account en Microsoft account

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2025 05:28 PM)
619 Weergaven
RVDD1440
First Poster
Opties

Beste, 

In de Galerij instellingen kies ik Synchroniseren met Onedrive.
Na het aanmelden van mijn Microsoft account, druk ik op accepteren om mijn Samsung account te verbinden met Microsoft account.

Ik krijg dan de melding "Serverfout opgetreden. Probeer het later opnieuw"

Kunnen jullie een oplossing hiervoor bieden ?

Dank je
Rudy 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Rudy

Bedankt voor jouw bericht. Je verwacht natuurlijk dat de synchronisatie gewoon goed verloopt. Ik hoop je verder te kunnen helpen hiermee. Ter controle, is jouw S24 helemaal up-to-date en had je de instructies opgevolgd zoals in de onderstaande link?

https://bit.ly/3nQJOUd

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > OneDrive > Opslag > gegevens wissen en probeer het opnieuw.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RVDD1440
First Poster
Opties

Beste, 
Bedankt voor je reactie. 
Gegevens gewist zoals voorgesteld, ingelogd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen.
Het bizarre is dat het met een ander Microsoft account wel lukt.
Nochtans is mijn Samsung account niet gekoppeld met mijn Microsoft account. (kan ik dit ergens dubbel checken ? Zowel checken op Gsm/PC ?)
Dank je
Rudy

0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Bij Samsung kun je via de zoekfunctie 'gekoppelde accounts' intypen.
Hier krijg je de accounts te zien die eerder gekoppeld zijn met Samsung
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het met een ander microsoft account wel lukt dan denk ik dat je moet inloggen in het account waar het niet lukt en moet kijken of er al een koppeling bestaat. Verwijder alle koppelingen en probeer het opnieuw.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RVDD1440
First Poster
Opties

Bedankt voor jullie reactie.

Ik ben het noorden even kwijt 😞
Ik had mij een @Outlook.com account aangemaakt en mij hiermee ingelogd voor de sync van Samsung cloud.
Als ik nu de one drive open op mijn S24, ben ik ingelogd met de @Outlook.com account.
Probleem is natuurlijk dat ik nu al mijn vorige foto's niet meer zie, want die staan natuurlijk op mijn @Hotmail.com 😞
Ik zou mij dus absoluut moeten kunnen aanmelden met mijn @Hotmail.com account, maar dit lukt niet door het bericht "serverfout probleem".
Als ik mij inlog op de pc in mijn Microsoft account, dan zie ik niet onmiddellijk de accounts die gekoppeld zijn.
Hoe kan ik deze terugvinden ? 
Dank je

Rudy 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Rudy

Bedankt voor jouw bericht. Je verwacht natuurlijk dat de synchronisatie gewoon goed verloopt. Ik hoop je verder te kunnen helpen hiermee. Ter controle, is jouw S24 helemaal up-to-date en had je de instructies opgevolgd zoals in de onderstaande link?

https://bit.ly/3nQJOUd

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes