Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ongewenste e-mail zonder afzender

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2022 05:13 PM)
12054 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

NASI
Explorer
Opties

Al meer dan een jaar krijg ik spammail zonder afzender.  Ik zet deze email altijd op de spam, maar het werkt niet, omdat er geen afzender is. Voorheen kon je de afzender zien en je kon het blokkeren, nu niet meer.

Is er een oplossing hiervoor? Ik ben een beetje moe van dagelijks meer dan 10 spammails zonder afzender.

Alvast dank jullie wel.

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties

Spamfiltering gebeurt in principe serverside door de e-mail provider, door iets als spam te markeren train je de filters maar helaas weten criminelen telkens beter om er de beveiligingsmaatregelen heen te komen. 

Mijn advies is om spam als spam te blijven markeren zodat de servers van je e-mail provider getraind blijven worden en zo worden ze beetje bij beetje beter.

Verder kan je via de webmail altijd een specefiek e-mail adres blokkeren maar ze blijven "kleine variaties" zoeken waardoor ze er net weer langs kunnen komen (Zeg maar een letter anders of net vanuit een andere mail server. 

Het blijft een beetje een kat en muis spel maar mooier dan dit kan ik het helaas niet maken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
NASI
Explorer
Opties
Bedankt allemaal voor jullie ideeën. Ik heb een oplossing gevonden met applicatie van gmail. Pas als ik de berichten in in de spammap verplaats dan kan ik het zien de afzender.

Oplossing
NASI
Explorer
Opties

Er worden geen fauten vermeld. Om dit door te geven via een logbestand.

Dit heb ik eerder doorgegeven via de printscreans. 

0 Likes
33 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je misschien ( Als er geen privacy gevoelige informatie staat ) Een screenshot hiervan?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
NASI
Explorer
Opties
Zie printsceran.Screenshot_20220825-173007_Email_14591_1661441407.jpgScreenshot_20220825-172929_Email.jpg
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Hi,

Zie je een e-mailadres als je op Beantwoorden klikt? als het je een e-mail laat zien die ik zou hebben, kun je dat kopiëren om een ​​filter te maken om dergelijke e-mails rechtstreeks naar de spammap te sturen of ze te verwijderen. Ik hoop dat dit helpt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klik eens op die 3 puntjes rechtsonderaan. Kun je daar wat aanklikken? Blokkeren misschien of spam melden.
NASI
Explorer
Opties
Alleen de naam, maar geen emailadres.Screenshot_20220825-181010_Email.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat staat er na @ ? Heb je een gmail account? Een Samsung account?

Is het mogelijk om op de pc in te loggen? Waarschijnlijk heb je daar meer opties.
NASI
Explorer
Opties
Ja dat doe ik en ik markeer als spam. Maar er komen weer emails binnen zonder afzender.
0 Likes
NASI
Explorer
Opties
Er staat niks bij. Ik heb gmail account,, samsung. Verschillende accounts. Maar het email app is van Samsung.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat voor email adres heb je? Gmail hotmail samsung mail typ eens wat er achter het @ staat. Ik heb het over jouw emailadres uiteraard. ( geen privacy gevoelige informatie delen )