Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

one ui 6 beta

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2023 03:24 PM)
809 Weergaven
skeebs
Voyager
Opties
Is er een manier dat we ook mee kunnen doen met de beta? Waarom mag nederland nooit de Beta proberen? 

ik ben wel toe aan een nieuwe look voor one ui
8 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

De bèta is in de eerste plaats bedoeld voor de ontwikkelaars en wordt in sommige landen ook voor het grote publiek vrijgegeven. In Nederland zal het bij ons niet verkrijgbaar zijn. In welke landen het wordt uitgebracht, is geheel aan Samsung. Zodra de bèta voorbij is, krijgen we allemaal de definitieve versie. Ook al begrijp ik je enthousiasme, het is beter om een ​​definitieve versie zonder bugs te krijgen in plaats van een versie met fouten (waardoor sommige apps op de telefoon onbruikbaar kunnen worden). Als je nieuwe veranderingen wilt zien, bekijk dan de hands-on video -

https://youtu.be/NGFdPuFLPsw

Rabboud
Student
Opties
Snap ik het correct dat je in Duitsland wel de bèta krijgt? Ik woon dichtbij Duitsland, sta nu zelfs in Duitsland dit te typen maar zie nog nergens een bèta knop verschijnen
skeebs
Voyager
Opties
Ja dat klopt in duitsland wel! ligt aan de provider misschien.. ben echt jaloers haha ik kan wel leven met wat bugs enz haha! succes voor als het je lukt.. misschien even googlen?
Rabboud
Student
Opties
Dat is wrm ik hier kom 😔 Google zegt me nog niks nuttigs haha
skeebs
Voyager
Opties
volgens mij werkt het niet op die manier 😂
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De echte vraag is waarom zou je een beta versie willen.. De beta versie zit meestal vol bugs , ja het is soms grappig om wat nieuwe functies te zien en testen maar het is beter om gewoon te wachten op de officiele en nog belangrijker 'stabiele versie'

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
skeebs
Voyager
Opties
zou het persoonlijk erg leuk vinden om te testen.. maar wie weet heb je gelijk 🤪
TomEnde
Explorer
Opties
Ja en nee, ik ben altijd huiverig op release versie. Je ziet er vaak bugs in zitten en als ik de bèta heb gehad kun je zien of samsung er wat aan gedaan heeft.