Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet storen werkt niet!

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2021 08:53 AM)
2116 Weergaven
Members_Xyhqong
Student
Opties

De optie niet storen staat aan tijdens nachturen. Geen uitzonderingen toegelaten behalve alarmen en geluiden, zodat mijn wekker wel rinkelt. Toch komen allerlei biepjes de hele nacht gewoon binnen. Van messenger, van WhatsApp,  zelfs van mijn fitbithorloge dat wil verbinden met Bluetooth... kortom de niet storen functie werkt niet. Wie kan me hoen en een echte nacht bezorgen?!

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @guidok73, goedemiddag.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En heb je de uitzonderingen voor Niet Storen ook al eens opnieuw ingesteld?

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Knir
Student
Opties
Ik heb het zelf op weten lossen, bij mij lag het aan het volgende: ik had twee verschillende 'niet storen' momenten in geprogrammeerd, voor de 5 weekdagen en voor het weekend. Op de een of andere manier stond de weekend planning opeens aan op alle dagen van de week. Geen idee hoe dat is gekomen, maar dat was zo. Ze overlapten elkaar nu dus en dat veroorzaakte bij mij de problemen, maar nu gaat het weer goed. Misschien heeft iemand hier iets aan. Groet!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waarom zet je niet gewoon je telefoon op stil? Dus zowel geluid en trillen uit?
Dat doe ik ook altijd. Wekker gaat gewoon nog af dan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_Xyhqong,

Over welk toestel gaat het precies? En is het toestel up-to-date?

Ik hoor het graag 👍

rsz-846676
0 Likes
guidok73
First Poster
Opties

Sinds laatste update, gaan er verschillende dingen mis met niet storen.

1. Melding whatsapp berichten omdat persoon in favoriet staat. Voorheen was dit niet zo, voorheen konden favorieten jou alleen bellen.

2. Om naar muziek te luisteren via bluetooth ben je nu genoodzaakt. Niet storen geheel uit te schakelen. Ongestoord muziek luisteren behoort nu dus niet meer tot de mogelijkheden.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @guidok73, goedemiddag.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En heb je de uitzonderingen voor Niet Storen ook al eens opnieuw ingesteld?

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
guidok73
First Poster
Opties
Samsung S21 fe
0 Likes
Bianca59
Explorer
Opties
Dit bij mij ook het geval na de laatste update. Ik heb favorieten die er wel doorheen kunnen komen en wil bereikbaar zijn voor mijn ouders die hartproblemen heb en dus geluid uit is geen optie bij mij. Ik het een S20 FE 5G
0 Likes
Bianca59
Explorer
Opties
Same here.. dus het ligt idd aan de update zoals ik dacht...
0 Likes
guidok73
First Poster
Opties
Je wil wel bereikbaar blijven voor belangrijke telefoontjes
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bianca59, goedemorgen.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes