op 10-07-2021 08:53 AM
De optie niet storen staat aan tijdens nachturen. Geen uitzonderingen toegelaten behalve alarmen en geluiden, zodat mijn wekker wel rinkelt. Toch komen allerlei biepjes de hele nacht gewoon binnen. Van messenger, van WhatsApp, zelfs van mijn fitbithorloge dat wil verbinden met Bluetooth... kortom de niet storen functie werkt niet. Wie kan me hoen en een echte nacht bezorgen?!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-10-2023 01:14 PM
Hi @guidok73, goedemiddag.
Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En heb je de uitzonderingen voor Niet Storen ook al eens opnieuw ingesteld?
Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 13-12-2023 03:04 PM
op 10-07-2021 01:04 PM
op 12-07-2021 10:25 AM
Hi @Members_Xyhqong,
Over welk toestel gaat het precies? En is het toestel up-to-date?
Ik hoor het graag 👍
op 30-10-2023 06:20 AM
Sinds laatste update, gaan er verschillende dingen mis met niet storen.
1. Melding whatsapp berichten omdat persoon in favoriet staat. Voorheen was dit niet zo, voorheen konden favorieten jou alleen bellen.
2. Om naar muziek te luisteren via bluetooth ben je nu genoodzaakt. Niet storen geheel uit te schakelen. Ongestoord muziek luisteren behoort nu dus niet meer tot de mogelijkheden.
op 31-10-2023 01:14 PM
Hi @guidok73, goedemiddag.
Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En heb je de uitzonderingen voor Niet Storen ook al eens opnieuw ingesteld?
Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 31-10-2023 01:22 PM
op 17-11-2023 10:29 PM
op 17-11-2023 10:30 PM
op 17-11-2023 10:38 PM
op 20-11-2023 11:30 AM
Hi @Bianca59, goedemorgen.
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇
Groeten,
Martijn