Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nextory

(Onderwerp aangemaakt op: 01-07-2023 04:16 PM)
257 Weergaven
thea80
Student
Opties
Goedemiddag,
Gisteren heel blij dat ik 2 maanden toegang heb gekregen tot Nextory via Samsung. Ging om een Gold proefabonnement met onbeperkt luisteren en lezen voor 2 maanden. Ik heb alle stappen gevolgd en nu blijkt dat ik een standaard abonnement heb voor max 15u luisteren. Vind ik nog super, maar de app werkt niet goed. Ik kan geen verhaal downloaden en als ik gewoon luister valt het verhaal regelmatig gewoon stil.
Nog iemand dit probleem? Mvg
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @thea80, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! En wat goed om te lezen dat het je is gelukt om de Members Reward te claimen 😇 Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder ook
up-2-date? Heb je ook het cache geheugen van de app al eens geleegd? Ga hiervoor naar Instellingen > Apps > Nextory > Opslag en kies voor cache legen.

Houd je ons op de hoogte?

Veel luister plezier alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
thea80
Student
Opties

Goedenavond, 

Dank je voor de tip. Ik heb de cache geleegd. Hopelijk helpt dit een beetje. 
Mvg, 
Thea 

Edit: Ik heb je foto verwijderd van het IMEI en serienummer, deze zijn voor mij overigens nog wel zichtbaar 😉

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @thea80, goedemiddag.

Dankjewel voor je berichtje en de afbeelding. Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met het e-mailadres waarmee je dit hebt geclaimd. Had je al een account bij Nextory? 

Ik zal dit dan gaan navragen bij mijn collega's en zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes