Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn samsung email app

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2024 10:35 PM)
301 Weergaven
RB1595
First Poster
Opties
Ik vroeg me af weet iemand hier hoe het kan dat ik geen email meer kan ontvangen op m'n mobiel en ook niet kan versturen erg vervelend kan iemand mij uit de brand helpen bedankt
0 Likes
8 Antwoorden
Henris5
Voyager
Opties
Heb je via Instellingen > Accounts en backup > Account wissen je account verwijderd en opnieuw toegevoegd? Dat is vaak de oplossing.
Succes RB1595!
0 Likes
RB1595
First Poster
Opties
Nu heb ik helemaal niks meer alle mail zijn verwijderd dat wilde ik niet
0 Likes
Henris5
Voyager
Opties
Als je de mail verwijderd ben je deze inderdaad kwijt.

Als je de mail opnieuw inlogt/toevoegt werkt het waarschijnlijk weer. 9 van de 10 keer is dit de oplossing zoals ik zei.
RB1595
First Poster
Opties
Ik kan dat niet vinden hoor of moet ik bij de instellingen van m'n mobiel zelf dat doen? Heb dat eerst nu gedaan
0 Likes
Henris5
Voyager
Opties
Welke email app gebruik je?
0 Likes
RB1595
First Poster
Opties
Van samsung zelf weet niet hoe die heet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RB1595,

Bedankt voor jouw bericht, Wanneer je opnieuw via de e-mail app inlogt komt alles dan niet meer terug? Het kan ook zijn dat je wellicht jouw wachtwoord voor jouw postvak had veranderd? 

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Henris5
Voyager
Opties
Samsung Email is dat. Ga naar Mail > Drie streepjes links bovenin > wieltje > account toevoegen