Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Marktplaats foto's.

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2024 12:05 AM)
408 Weergaven
Sjors1982
Navigator
Opties
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de foto's scherp te krijgen voor artikelen die ik wil verkopen op Marktplaats. Als ik de foto's maak, zijn de foto's perfect, maar als ik de foto's upload naar Marktplaats, zijn de foto's niet meer scherp en waziger. Ik heb van alles geprobeerd in de instellingen, maar ik kan hier maar niet de oplossing voor vinden. Plaats ik de foto's op Facebook of Instagram, dan zijn de foto's wel scherp.

Moet ik ergens rekening mee houden als ik foto's wil plaatsen op Marktplaats, of maakt Marktplaats er zelf een zooitje van?

Ik maak gebruik van de S24 Ultra.

Dank,

Sjors
0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Marktplaats maakt er altijd een zooitje van😉 Je moet hun benaderen hiervoor.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kees59
Hotshot
Opties
Welk formaat foto's Marktplaats?

Je kan maximaal 6 afbeeldingen tegelijk verzenden. Je kunt bestanden in BMP, JPG, PNG formaat versturen.30 jan 2024

Kees59
Hotshot
Opties
Ik heb ook dit gevonden via Google.
Hoe maak je goede foto's voor Marktplaats?

Waar moet ik op letten?

De foto's mogen maximaal 4 MB zijn qua grootte per foto.

Zorg dat de bestandsnaam van je foto geen leestekens bevat.

Je kunt maximaal 24 foto's (in JPEG of PNG formaat) plaatsen.

Sleep de foto's om de volgorde aan te passen.

Zorg ervoor dat het product goed zichtbaar is op de foto's.

Sjors1982
Navigator
Opties
Foto's zijn onder de 4MB en in JPG formaat. Hier ligt het niet aan. Met de Iphone Plus van mijn vrouw krijg ik de foto's wel scherp op Marktplaats maar vanaf de S24 Ultra niet. Het moet dus een instelling in de telefoon wezen.
0 Likes
Sjors1982
Navigator
Opties
Marktplaats en benaderen. Ik vind Marktplaats personeel niet echt vriendelijk en behulpzaam. Zodra ik ze confronteert met fouten op de website raken ze snel geïrriteerd en vaak stoppen ze ook gewoon de chat als hun antwoord tegen gesproken wordt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt ik heb dezelfde ervaring met marktplaats. Het is extreem moeilijk om uberhaupt iemand te spreken. En ik heb hetzelfde. Foto's op marktplaats zien er matig uit. Het ligt aan hun app en hoe het samenwerkt met de S24U. Hun moeten dit oplossen, ik zie het niet gebeuren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kees59
Hotshot
Opties
Als het via de app zou gaan zoals Patrick aangeeft, hoe gaat het dan via de pc?
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Sjors1982,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je het ook via de browser geprobeerd en zoals lamers1 het ook aangeeft, ook via de PC? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes