Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mappen foto,s ontbreken na overzetten nieuw apparaat

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2024 11:06 AM)
423 Weergaven
grv83
Journeyman
Opties

Goedemorgen,

 

Na het overzetten van de gegevens van mijn oude naar mijn nieuwe Samsung toestel zijn alle foto,s op 1 hoop terecht gekomen. Alles door elkaar. de mappen die op mijn oude apparaat had ingericht zijn nu weg en alles is op de grote hoop terecht gekomen. Kan ik hier nog wat aan doen? 

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Je hebt zeker SmartSwitch gebruikt? Ik raad altijd aan om de backup handmatig te doen. Weet niet of dat nog een optie is..

Zo maak ik een backup:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Mocht dat een optie zijn even een backup maken op het oude toestel en een fabrieksherstel op het nieuwe en dan alles handmatig overzetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @grv83 ,

Alles op de nieuwe tel wissen en nog een keer aansluiten en overzetten? Ik doe dit regelmatig en alles word netjes overgezet met map en al. Succes!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
grv83
Journeyman
Opties

dank, ga het proberen!

Annie49
First Poster
Opties
Heeft dit gewerkt? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Heel frustrerend!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Annie49,

 

Bedankt voor jouw bericht. Is het bij jou ondertussen opgelost?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes