Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Maandelijks abonnement Cloud stopzetten.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2021 08:04 PM)
1838 Weergaven
hubas
Apprentice
Opties

Hoi,

Er wordt via mijn creditcard maandelijks een bedrag van 0,99 betaald. Hoe kan ik dit stopzetten?

SAMSUNGPDM EUR SCHWALBACH DEU is de omschrijving.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je kijkt in Galaxy Store, 3 streepjes links boven, en dan bij kwitanties, abonnementen en betalingsmethodes? Staat daar geen specificatie?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je kijkt in Galaxy Store, 3 streepjes links boven, en dan bij kwitanties, abonnementen en betalingsmethodes? Staat daar geen specificatie?
0 Likes
hubas
Apprentice
Opties

Ik gebruik deze samsung telefoon al een tijdje niet meer en dacht dat dat bedrag nog was voor de cloud......

SAMSUNGPDM EUR SCHWALBACH DEU  is de enige omschrijving, maandelijks automatisch via credit card.

googlen hierop levert niks op, ben bang dat 't fraude is. 

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dan zou ik contact opnemen met de bank om dat te laten blokkeren. Succes daarmee en laat je even weten of het gelukt is?
0 Likes
hubas
Apprentice
Opties

hoi Dirk, dank voor je reactie! heb al geprobeerd, maar is nogal ingewikkeld om dat te herroepen bij de cr.card, je moet bewijzen hebben dat je contact hebt gehad met degene die het geld ontvangt en je er zelf niet uitkomt.  aangezien ik niet weet wie of wat dat is, kan ik niks......

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Kun je de creditcard niet laten beëindigen dan. Ik zie wel meer meldingen hierover voorbijkomen. Misschien dat er toch iemand van Samsung naar kan kijken?
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @hubas,

Ik raad je aan een ticket aan te maken bij Content en Services: https://help.content.samsung.com/csweb/ticket/createQuestionTicket.do. kies voor service Samsung Store (of Samsung Cloud als je denkt dat de betaling voor de Cloud is) en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. 

kevin-sig
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @hubas, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community! 

Ben je er al achtergekomen waar dit voor was? Als je gaat naar:https://bit.ly/1SSFl9b kun je nagaan of er nog een account is waar je een abonnement op hebt afgesloten.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes