Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Laden van apps

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2024 10:54 PM)
326 Weergaven
SanderT076
First Poster
Opties
Na de meest recente update (One-UI 6.1, Android 14, patch van 01-11-2024), merken zowel mijn vriendin (S24) als ik (S23U) dat het laden van bepaalde apps (Vinted, Marktplaats, Rabo, ABN, BurgerKing etc) erg lang duurt. Sommige apps laden een minuut lang en doen het dan, terwijl sommige apps blijven laden en laden en uiteindelijk niets doen.

Het lijkt mij geen toeval dat dit ons beide overkomt na de update, waar er voorheen niets aan de hand was. Ik heb de apps geupdate via de Play Store, maar ook dit geeft geen effect..

Weet iemand hier raad mee? Moeten we gewoon wachten op de volgende update, of is er meer aan de hand?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SanderT076,

Bedankt voor jouw bericht en melding hiervan. Heb jullie ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Je kan mij gerust weer een bericht sturen met of het gelukt is en voor overige vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
JayviJanssen
First Poster
Opties
Ik heb ook problemen met deze update gekregen namelijk mijn wifi en mijn Bluetooth gaan steeds automatisch uit dus het is zeker geen toeval
Hein123
Explorer
Opties
Door het toestel even opnieuw op te starten voer je een soort kleine reset uit. Probeer dit eens. Anders kan je de apps even opnieuw installeren en kijken of het dan opgelost is.
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SanderT076,

Bedankt voor jouw bericht en melding hiervan. Heb jullie ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Je kan mij gerust weer een bericht sturen met of het gelukt is en voor overige vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes