Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kom niet ingelogd op Google

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2023 08:11 PM)
1919 Weergaven
Loontje5
Student
Opties
Zojuist telefoon omgezet van mijn zoontje via Smart Switch.

Voorheen werkte alles prima. Op nieuwe telefoon werkt alles, echter kom ik niet ingelogd in Google, Gmail. Krijg steeds de melding: kan geen toezicht houden op account. Is alleen mogelijk voor accounts met 1 profiel. Snap er niets van. Hopelijk heeft iemand de tip om dit op te lossen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Loontje5, goedemorgen.

Is het je inmiddels nog gelukt met het Google-account? En heb je hierover ook al contact gehad met Google zelf? Kijk anders hier voor meer informatie: https://bit.ly/2YhfmFX 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedenavond, dus als ik het zo begrijp heeft u geen toegang meer in uw zoontje zijn Gmail en google account? Mvg, Fatih!
0 Likes
Loontje5
Student
Opties
Hoi Fatih, we hebben wel de juiste inloggegevens maar dan moet je een ouder kiezen, na inloggen. Ik geef dan toestemming dat het mag en vervolgens krijgen we de melding: kan geen toezicht houden op account. Toezicht houden is alleen mogelijk voor account met 1 profiel. Vervolgens krijgen ik 2 opties: 1 andere profielen van de betreffende gebruiker (mijn zoontje) verwijderen, zodat elke app maar 1x getoond wordt in alle apps.
2: nieuw gebruikersprofiel aanmaken in apparaatinstellingen en inloggen met dat account. Maar dit laatste lijkt me geen optie, want dan heb je sowieso meer profielen en dat kan niet, staat er in de melding. En heb ook in Family Link gekeken, maar daar krijg ik het apparaat niet gekoppeld omdat het dan weer vast loopt op Google
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Dat is vervelend! Misschien helpen deze stappen: Probeer de Google-accountinstellingen op de nieuwe telefoon te resetten. Ga hiervoor naar Instellingen > Accounts > Google, tik op het account van je zoontje en tik vervolgens op "Account verwijderen". Start daarna de telefoon opnieuw op en voeg het account opnieuw toe.

4. Als geen van de bovenstaande stappen werkt, probeer dan het Google-account handmatig in te stellen.

Als dat niet werkt, zal vast iemand anders u helpen! Mvg, Fatih!
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Loontje5, goedemorgen.

Is het je inmiddels nog gelukt met het Google-account? En heb je hierover ook al contact gehad met Google zelf? Kijk anders hier voor meer informatie: https://bit.ly/2YhfmFX 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes